چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه خبر داد؛ افتتاح ۳۳ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۱۹میلیارد تومان در آستانه اشرفیه

فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه گفت: ملت ایران در میدان جنگ اقتصادی با سربلندی پیروز خواهد شد.

همای گیلان/حمید رضائی در نشست جمع‌بندی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی با اشاره به خدمات نظام در فراز و نشیب‌های پس از انقلاب اسلامی اظهار داشت: انقلاب اسلامی پس از پیروزی مقاطع حساس و سختی را پشت سر گذاشت که می‌توان به مهم‌ترین آن که جنگ تحمیلی است اشاره کرد، این جنگ با مجاهدت دلیر مردان، پشتیبانی مردم عزیز و هدایت و رهبری امام خمینی (ره) به پیروزی رسید.

فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه ادامه داد: در جنگ تحمیلی خسارت‌های فراوانی به کشور وارد شد و با وجود از دست دادن نیروهای مخلص و شهدای گرانقدر چون چمران‌ها، باکری‌ها و همت‌ها اما در نهایت پیروزی از آن ملت ما بود و ذره‌ای از خاک این کشور به دست دشمنان نیفتاد.

نماینده عالی دولت در شهرستان با بیان اینکه استکبارجهانی به سرکردگی آمریکا و برخی دولت‌های منطقه برای شکست انقلاب از تمام اهرم‌ها به خصوص اقتصادی استفاده کردند افزود: از سال ۹۷ فشارهای اقتصادی فراوانی بر ما وارد شد که هدف آن نابودی کشور و براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود. سخت‌ترین و بی‌سابقه‌ترین تحریم‌ها با هدف ایجاد قحطی در کشور علیه ملت ما اعمال شد ولی در سایه هدایت‌های مقام معظم رهبری و مقاومت جانانه مردم، دولت تدبیر و امید توانست با وجود همه گیری بیماری کرونا و محدودیت‌های ناشی از آن از این بحران عبور کند و حربه دشمن منجر به شکست شد.

رضائی تصریح کرد: در این جنگ نابرابر که تبعات آن، خسارت به اقتصاد کشور و مشکلات عدیده برای مردم بود، در نهایت پیروزی از آن ملت ما شد. بنابراین کسانی که بدون در نظر گرفتن این شرایط سخت با اظهارات ناصواب، دولت را تضعیف می‌کنند و اذهان مردم را منحرف می‌سازند خواسته یا ناخواسته به نفع دشمن عمل می‌کنند.

رییس ستاد بزگداشت دهه فجر شهرستان آستانه اشرفیه خاطر نشان ساخت: با وجود تمام مشکلات ناشی از تحریم که با هدف فلج کردن و فروپاشی اقتصاد کشور رخ داده، برنامه افتتاح پروژه‌های عمرانی در کشور متوقف نشده و مردم شاهد برکات و اثرات این پروژه‌ها هستند. در شهرستان آستانه اشرفیه نیز در چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی علاوه بر اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی، ورزشی تعداد ۳۳ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۱۹میلیارد و ۴۲۷ میلیون تومان به بهره‌برداری خواهد رسید این پروژه‌ها در حوزه عمران شهری و روستایی، کشاورزی، صنعت، برق، اقتصاد مقاومتی و خدمات بوده، که مهم‌ترین آن‌ها بهره برداری از درمانگاه تامین اجتماعی، تجهیز ۶۰۶ هکتار از اراضی کشاورزی و پروژه‌های اقتصاد مقاومتی مییباشد.

با کانال همای خبر همراه باشید.http://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال از بسته های سرمایه گذاری معاون توسعه اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه آزاد انزلی از دستاوردهای ایران اکسپو ۱۴۰۳ خبر داد: ۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال هیأت های خارجی از بسته های سرمایه گذاری

۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال از بسته های سرمایه گذاری معاون توسعه اقتصادی …