چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه در جلسه شورای هماهنگی دستگاه های زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مطرح کرد ؛ دشمن تمرکز ویژه‌ای بر تولید و اقتصاد کشورمان دارد

فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه گفت: یکی از مهم‌ترین گلوگاه‌هایی که دشمن تمرکز ویژه‌ای بر آن دارد مساله تولید در کشورمان است که می‌توان آن را مهم‌ترین میدان رویارویی جنگ اقتصادی در نظر گرفت.
همای گیلان، به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آستانه اشرفیه؛ مهندس حیدری با اشاره به اهمیت تولید در تاکیدات مقام معظم رهبری و برنامه های اقتصادی دولت در زمان تحریم اظهار داشت: بخش صنعتی و تولیدی قدرتمند در اقتصاد هر کشوری از اهمیتی راهبردی برخوردار است چرا که عاملی کلیدی در بخش کار آفرینی و اشتغال زایی خصوصا در زمان تحریم‌های اقتصادی محسوب می‌شود و با حمایت‌های منطقی مسئولان می‌تواند سهم بسیار موثری در پشت سر نهادن این تحریم‌ها باشد.
نماینده عالی دولت در شهرستان ادامه داد: فعالیت موفق هر واحد صنعتی و تولیدی در حکم خنثی نمودن تلاش‌های دشمنان کشور ارزیابی می شود. باید توجه داشت وابستگی اقتصادی عامل مهم وابستگی سیاسی و اجتماعی است، لذا تولید می‌تواند علاوه بر اشتغالزایی منجر به استقلال نظام اقتصادی کشور شود.
حیدری با اشاره به تلاش مسئولان شهرستان در رفع مشکلات واحدهای صنعتی اشتغالزا افزود: کارگروهی متشکل از ادارات خدمات رسان در فرمانداری فعال است که در فواصل مشخص با سرکشی به واحدهای مختلف صنعتی از نزدیک مشکلات موجود را شناسایی و در جلسات مطرح می کند. ما شاهد آرامش در واحدهای تولیدی فعال در شهرستان هستیم بطوری که این واحدها با امیدواری بیشتر تلاش می‌کنند در عرصه تولید و اشتغال فعال باشند.
گفتنی است این جلسه به ریاست فرماندار و با محوریت اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان گیلان برگزار شد که حجت الاسلام والمسلمین طیبی امام جمعه آستانه اشرفیه ، قربانی نماینده شهرستان آستانه اشرفیه درمجلس شورای اسلامی ، مدیران دستگاه های عضو شورای هماهنگی( اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان ، اداره کل تامین اجتماعی ، مدیریت درمان تامین اجتماعی ، آموزش فنی و حرفه ای ، مدیریت امورشعب بانک رفاه ، مدیریت امورشعب بانک توسعه تعاون ، صندوق بیمه عشایری و روستایی ، صندوق کارآفرینی امید ، صندوق بازنشستگی ، اداره کل بهزیستی ، دبیر اتاق تعاون استان گیلان) و همچنین روسای شهرستانی دستگاههای عضو شورای هماهنگی در آن حضور داشتند.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال از بسته های سرمایه گذاری معاون توسعه اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه آزاد انزلی از دستاوردهای ایران اکسپو ۱۴۰۳ خبر داد: ۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال هیأت های خارجی از بسته های سرمایه گذاری

۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال از بسته های سرمایه گذاری معاون توسعه اقتصادی …