چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه در جلسه شورای مسکن بیان کرد؛ مردم نباید از عدم انجام به موقع تعهدات دستگاه های اجرایی متضرر شوند

فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه گفت: رسیدگی به تسهیلاتی که تحت عناوین مختلف برای مردم ایجاد میشود، نباید از سوی دستگاه های متولی متوقف و یا با عدم پاسخگویی و انجام به موقع تعهدات حق مردم ضایع و منجر به ضرر آنان شود.
همای گیلان، به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آستانه اشرفیه؛ مهندس حیدری در این نشست اظهار داشت: به منظور حل مشکلات این بخش باید همه دستگاه ها به موضوع مسکن مهر ورود کرده و در حد توان خود تعهداتی را قبول و کارهایی را انجام دهند.
فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه افزود: وقتی راهکارهای قانونی برای حل مشکلات وجود دارد، امورات باید بر اساس قانون و طبق روال پیش برود و قبل از مراجعه و پیگیری مردم به فرمانداری باید مسئولان متولی امر نسبت به حل مشکلات اهتمام ورزند.
نماینده عالی دولت در شهرستان تصریح کرد: شاید موضوع مسکن مهر در حیطه وظایف برخی دستگاه ها نباشد اما اگر مشکلات این بخش حل نشود گریبان گیر همه ادارات میشود و اعتماد مردم به نهادهای دولتی از بین میرود.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

خسروپناه: نگهداری از توله سگ و گربه جای فرزندان را گرفته است

خسروپناه: نگهداری از توله سگ و گربه جای فرزندان را گرفته است دبیر شورای عالی …