- پایگاه خبری و تحلیلی همای خبر - https://homaykhabar.ir -

فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه در جلسه شورای مسکن بیان کرد؛ مردم نباید از عدم انجام به موقع تعهدات دستگاه های اجرایی متضرر شوند

[1]

فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه گفت: رسیدگی به تسهیلاتی که تحت عناوین مختلف برای مردم ایجاد میشود، نباید از سوی دستگاه های متولی متوقف و یا با عدم پاسخگویی و انجام به موقع تعهدات حق مردم ضایع و منجر به ضرر آنان شود.
همای گیلان، به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آستانه اشرفیه؛ مهندس حیدری در این نشست اظهار داشت: به منظور حل مشکلات این بخش باید همه دستگاه ها به موضوع مسکن مهر ورود کرده و در حد توان خود تعهداتی را قبول و کارهایی را انجام دهند.
فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه افزود: وقتی راهکارهای قانونی برای حل مشکلات وجود دارد، امورات باید بر اساس قانون و طبق روال پیش برود و قبل از مراجعه و پیگیری مردم به فرمانداری باید مسئولان متولی امر نسبت به حل مشکلات اهتمام ورزند.
نماینده عالی دولت در شهرستان تصریح کرد: شاید موضوع مسکن مهر در حیطه وظایف برخی دستگاه ها نباشد اما اگر مشکلات این بخش حل نشود گریبان گیر همه ادارات میشود و اعتماد مردم به نهادهای دولتی از بین میرود.

با کانال همای خبر همراه باشید [2]