چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه در جلسه شورای فرهنگ عمومی بیان داشت؛ غدیرخم مهمترین پایگاه فرهنگی و اجتماعی مسلمانان است

فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه گفت: غدیرخم به عنوان مهمترین پایگاه فرهنگی و اجتماعی مسلمانان است که می‌تواند پاسخگوی تمامی نیازهای بشری باشد.
همای گیلان، به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آستانه اشرفیه؛ مهندس حیدری در ابتدای این نشست با تاکید بر لزوم ایجاد زیر ساخت های فرهنگی حجاب و عفاف تاکید کرد: باید در هیاهوی برخورد با بدحجابی، کسی باشد که از زیبایی حجاب بگوید، در غیر اینصورت موفقیتی برای ریشه دار کردن حجاب در بین نسل جوان حاصل نمی شود.
وی با بیان اینکه عدم آگاهی مهمترین عامل بدحجابی در افراد است بیان داشت: شکل پوشش و حجاب زنان و اعتقاد عمومی به آن در برخی حوزه‌ها فراز و نشیب‌هایی داشته است. بایدهمزمان با نقشه‌های خبیثانه دشمن، مسئولین و دغدغه‌مندان فرهنگی نیز تلاش کنند تا از شیوه‌های مختلف حجاب و عفاف را در جامعه اسلامی‌مان ترویج دهند.
نماینده عالی دولت در بخشی دیگر از سخنان خود ضمن مهم خواندن روز تاریخی عید سعید غدیر خم اظهار داشت: شایسته است این عید بزرگ مسلمین به نحوه مطلوب گرامی داشته شود . باید واقعه غدیر را برای نسلهای امروز تبین وتوصیف کنیم.
رحیم حیدری بر ضرورت توسعه و ترویج فرهنگ غدیر خم تاکید کرد و افزود: می‌توان با الگو برداری از خط و مشی فرهنگ غدیر در مقابل دشمنان که در حال جنگ فرهنگی با کشور هستند ایستادگی کرد.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

فرماندار لنگرود در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان: فرهنگ کتابخوانی باید در خانواده ها ترویج داده شود

فرماندار لنگرود در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان: فرهنگ کتابخوانی باید در خانواده ها …