چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه در جلسه شورای ورزش های همگانی مطرح کرد؛ عمومی شدن ورزش های همگانی ضامن سلامت و نشاط اجتماعی جامعه است

فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه گفت: باید ورزش های همگانی در بین مردم نهادینه شود . این امر در افزایش سلامت جسم و روح و ایجاد نشاط اجتماعی در جامعه نقش فراوانی دارد.
همای گیلان، به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آستانه اشرفیه ؛ مهندس حیدری در جلسه شورای ورزش های همگانی با تاکید بر توسعه بیش از پیش ورزش های همگانی در جامعه، اظهار داشت : این رشته در افزایش نشاط و سلامت اجتماعی، همبستگی عمومی و جلوگیری از ناهنجاری ها بسیار تاثیرگذار است.
فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه ادامه داد: تلاش برای افزایش سلامت و شادابی افراد جامعه از مهم‌ترین دغدغه‌هایی است که باید مورد توجه مسولان و متولیان امر ورزش قرار گیرد. مسئولان فرهنگی ورزش باید در مناسبت های گوناگون ملی و مذهبی برپایی ورزش های همگانی را در اولویت قرار دهند . این امر موجب گسترش ارزش ها و انتقال مفاهیم در جامعه می شود.
نماینده عالی دولت در شهرستان خطاب به مسئولان شهری و روستایی گفت: شهرداران وبخشداران نسبت به شناسایی مکان مناسب جهت انجام ورزش های بومی و محلی و همچنین ترغیب مردم در مشارکت و همکاری با مسئولان اقدام کنند. باید تمام ارکان خدمات رسان به مردم در روستاها اعم از بهداشت، بسیج، جهاد کشاورزی، مساجدو… فعال شوند تا اهداف شورای ورزش های همگانی در شهرستان محقق شود.
حیدری در بخشی دیگر از صحبت های خود با اشاره به نقش موثر بخش خصوصی در توسعه ورزش افزود: باید از ظرفیت بخش خصوصی در جبران کمبودهای حوزه ی ورزش استفاده کرد. این امر نیازمند عزم جدی و مشارکت جمعی است تا بتوانیم با هموار کردن برخی بروکراسی های پیچیده اداری در جهت جذب سرمایه گذاران گام مثبت برداریم. باید افرادی تحت عنوان سفیران ورزشی با بخش خصوصی وارد مذاکره شوند و در مورد اهداف و برنامه های خود با آنان به بحث و تبادل نظر بپردازند.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

برپایی سیرک در کومله

برپایی سیرک در کومله با حضور دکتر مهدی پور شهردار، آقای عظیمی ریاست شورای شهر …