چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه در ستاد بازآفرینی شهرستان تاکید کرد؛ نگاه جامع ادارات به سیاست های ستاد بازآفرینی عامل دستیابی به اهداف آن است

فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه گفت: نقش ادارات و نهادها در ستاد باز آفرینی سمبولیک نیست، بلکه باید درگیر موضوعات شوند تا ستاد به اهداف مهم خود دست یابد.
همای گیلان، به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آستانه اشرفیه؛ مهندس حیدری در این نشست با مهم برشمردن ارتقای کیفیت زندگی و ساماندهی بافت های فرسوده اظهار داشت : باید آورده های خود را برای تامین زیرساخت ها و ایجاد تسهیلات برای مردم و کمک فنی و مالی برای آنها صرف کنیم تا خود مردم نیز با انگیزه بیشتری نسبت به تغییر وضعیت موجود اقدام کنند.
فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه افزود: روسای ادارات باید در این نشست ها با حضور فعال خود و طرح مباحث کارشناسی دغدغه های خود را مطرح و کارگروه های خود را بیش از گذشته فعالتر کنند.
رحیم حیدری خواستار دریافت گزارش های کارگروه از سوی دبیرخانه ستاد شد و افزود : هر اتفاقی که در کارگروه ها در حوزه های مختلف عمرانی ، بهداشت ، محیط زیست و.. در حال وقوع است مستند سازی شود تا اگر در بخش زیر ساخت ها کاری در کارگروه ها انجام شد نسبت به سازگاری مجموعه کارها ، ارزیابی درستی داشته باشیم .
نماینده عالی دولت در شهرستان با ابراز گلایه در خصوص پروژه احداث باغ موزه شیلات بندر کیاشهر گفت: در این بخش جای تاسف است که مجموعه شیلات بعد از خرابی های صد ساله، یک مادر تخصصی بگوید ما می خواهیم در این مجموعه کاری انجام دهیم. این در واقع وهن شهرستان است تا دیدند شهرستان می خواهد یک کاری را انجام دهند آنها بیایند کاری را شروع کنند و و بعد هم بدون نتیجه از ادامه کار صرف نظر کنند .
وی با اشاره به برنامه ریزی شهرستان در مورد انتقال مالکیت این مجموعه گفت: همزمان با حضور مجموعه هیئت دولت در شهرستان در سال ۹۷ طی نامه ای از ریاست محترم جمهور درخواست شد در خصوص این موضوع تصمیم گیری شود. طی برررسی های صورت گرفته ایشان نامه شهرستان را به آقای حجتی وزیر جهاد کشاورزی ارجاع دادند که در مورد انتقال مالکیت و یا حق استفاده از آن مجموعه به شهرداری اقدام کنند. شهرداری کیاشهر باید یک نفر را مامور پیگیری این نامه کند تا سریعتر نتیجه مورد نظر حاصل شود.
گفتنی است در این نشست ۷ پروژه شهرداری آستانه اشرفیه در باره مرمت و بهسازی آرامگاه دکتر معین ، احداث بوستان تاکسی ، فرش موزائیک بازار جلالیه شماره یک ، بهسازی خیابان امام خمینی ، ساماندهی و مکانیزاسیون جمع آوری زباله های شهری ، احداث پارک سالمندان و کم توانان ، روکش آسفالت خیابان آیت الله وحید و موضوع پروژه احداث باغ موزه شیلات کیاشهر مورد بحث کارشناسی قرار گرفت و هریک از روسای کمیته کالبدی ستاد باز آفرینی فضاهای شهری شهرستان آستانه اشرفیه دیدگاه ها خود را بیان کردند.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

برپایی سیرک در کومله

برپایی سیرک در کومله با حضور دکتر مهدی پور شهردار، آقای عظیمی ریاست شورای شهر …