چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه در ستاد باز آفرینی شهری مطرح کرد: بازآفرینی شهری فرصت مغتنمی برای شهرداری و شورای اسلامی شهر در جذب منابع مالی است

همای گیلان، فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه گفت: فرصتی که حاکمیت در بازآفرینی شهری در اختیار شهرداری و شورای اسلامی شهر قرار داده است می تواند برای جذب منابع مالی بیرون از مجموعه مدیریت شهری و اجرای پروژه های مشترک شهرداری و دولت نقش بسزایی در رفع مشکلات این نهاد باشد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آستانه اشرفیه ؛ مهندس حیدری ظهر روز گذشته در ستاد بازآفرینی شهرستان اظهار داشت: ستاد بازآفرینی پایدار در خصوص رفع مسائل و مشکلات مربوط به شهر بسیار اثرگذار است.
وی ادامه داد: باید مکانیزمی برای رفع مسائل و مشکلات شهری تعریف شود تا فضای زندگی برای مردم مناسب و شاخص های زیست محیطی برای آرامش آنان تامین گردد.
نماینده عالی دولت در شهرستان تصریح کرد: بخش اعظمی از مشکلاتی که امروز در شهرها وجود دارد مربوط به مشکلات اقتصادی و فضاهای نامناسب مرکزی شهرها است. با توجه به سکونت درصد بالایی از جمعیت شهری در فضای کالبدی فرسوده موجب بروز آسیب های اجتماعی در این فضا خواهد شد که از این رو توجه به رفع معضلات شهری باید در اولویت قرار گیرد.
رئیس ستاد بازآفرینی شهرستان در پایان به اهمیت برون رفت از فضای ناکارآمد شهری تاکید کرد و گفت: ترکیب کارگروه ها و ارگان های شهری بسیار مهم است تا هم افزایی و مشارکت حداکثری در ستاد بازآفرینی محقق شود. باید با کار کارشناسی برخورداری شهرستان از این فرصت ایجاده شده را افزایش داد.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

جلسه با مغازه داران مسیر رودخانه اصلی شهر از پل بتنی تا پل خاله جهت کمک به بازگشایی کنار رودخانه با  توافق  صاحبان اصلی مغازه ها باحضور شهردار محترم واعضای محترم شورای شهر لنگرود

جلسه با مغازه داران مسیر رودخانه اصلی شهر از پل بتنی تا پل خاله جهت …