چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه در نشست با رییس هیات نجات غریق و غواصی استان گیلان مطرح کرد : شناسایی پتانسل های گردشگری جهت توسعه منطقه ای بسیار مهم است

فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه گفت: پتانسیل های گردشگری از سرمایه های منحصر به فرد هر منطقه ای به شمار می رود که شناسایی، طبقه بندی و برنامه ریزی آن جهت توسعه گردشگری دارای اهمیت بالایی است.
همای گیلان، به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آستانه اشرفیه ؛ مهندس حیدری در این نشست با اشاره به اهمیت برنامه ریزی در زمینه ظرفیت های گردشگری موجود در رونق اقتصادی شهرستان اظهار داشت: دریا و سواحل جزء نعمت ها و مزیت های آستانه اشرفیه و بندرکیاشهر است که همه ساله بستری برای وجود گردشگران در این منطقه و بهره مندی از شناگاه ها و تفرجگاه ها را فراهم آورده است.
فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه ادامه داد: از نکات حائز اهمیت آنست که باید با پذیرش مسئولیت از سوی بخش های مختلف درگیر در سواحل از جمله ناجیان غریق، ورزش و جوانان، نیروی انتظامی، هلال احمر و.. فضای مناسب و ایمن برای مسافران فراهم شود تا با بهره برداری از طبیعت و دریا با سلامت و خاطره خوش از منطقه عازم مناطق خود شوند.
گفتنی است این جلسه روز گذشته به ریاست فرماندار و با حضور رییس هیات نجات غریق و غواصی استان گیلان، بخشدار بندرکیاشهر و مسئولین ورزشی شهرستان در فرمانداری برگزار شد.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال از بسته های سرمایه گذاری معاون توسعه اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه آزاد انزلی از دستاوردهای ایران اکسپو ۱۴۰۳ خبر داد: ۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال هیأت های خارجی از بسته های سرمایه گذاری

۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال از بسته های سرمایه گذاری معاون توسعه اقتصادی …