چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه: وحدت و اعتماد مردم به نظام عامل قدرت جمهوری اسلامی است

روز گذشته جلسه ستاد بزرگداشت روز جهانی قدس به ریاست فرماندار و با حضور اعضای آن در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.
همای گیلان، به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آستانه اشرفیه ؛ مهندس حیدری قدرت جمهوری اسلامی ایران را مرهون وحدت و اعتماد متقابل مردم، نظام و حاکمیت دانست و گفت: همیشه وحدت مردم عامل قدرت، پیروزی، توسعه یافتگی و هم افزایی در نظام مقدس جمهوری اسلامی است. مردم میدانند در صورت وجود هر نوع تفرقه، کشور دچار عقب ماندگی می شود.
حیدری ادامه داد: بیش از ۶ دهه از اشغال قدس شریف به دست رژیم صهیونیستی می گذرد. در سال های اخیر اعلام قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی بار دیگر نادانی ترامپ را به اثبات رساند. چراکه نیروی مقاومت با مجاهدت مردم مظلوم فلسطین و با تکیه بر حمایت های جمهوری اسلامی و آزادی خواهان جهان اجازه ندادند سایر کشورها در این موضوع با آمریکا همگام شوند.
فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه با اشاره شرایط حساس کنونی منطقه تاکید کرد: برگزاری هر چه باشکوه تر و گسترده تر راهپیمایی روز قدس امسال یک ضرروت و وظیفه دینی و اسلامی است. حضور مردم در صحنه های مختلف باعث ترس و وحشت در بین دشمنان می شود. بنابراین حضور مردم در راهپیمایی روز قدس امسال حساس تر از تمامی سال‌های گذشته خواهد بود.
نماینده عالی دولت در شهرستان با اشاره به تلاش دشمنان اسلام و نظام در کمرنگ تر کردن مراسم روز جهانی قدس تاکید کرد: همه مسئولین دستگاه‌های اجرایی و ادارات باید از همه توان و ظرفیت ها در جهت برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس استفاده نمایند و بستر و شرایط لازم را به منظور حضور پرشور و حداکثری مردم ولایتمدار فراهم نمایند.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

جلسه با مغازه داران مسیر رودخانه اصلی شهر از پل بتنی تا پل خاله جهت کمک به بازگشایی کنار رودخانه با  توافق  صاحبان اصلی مغازه ها باحضور شهردار محترم واعضای محترم شورای شهر لنگرود

جلسه با مغازه داران مسیر رودخانه اصلی شهر از پل بتنی تا پل خاله جهت …