چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار شهرستان املش در همایش شوراها:تمام رویکرد ما باید بر اساس جلب مشارکت حداکثری مردم در روز انتخابات باشد

اختصاصی همای گیلان:همایش شوراها و دهیاران شهرستان املش با عنوان نقش شوراها و دهیاران در مشارکت حداکثری انتخابات با حضور معاون اقتصادی استانداری گیلان،فرماندار، بخشداران بخش مرکزی و رانکوه ،دهیاران و شوراهای شهرستان املش برگزار شد.

در این مراسم محمودی فرماندار شهرستان املش بیان داشت: فلسفه برگزاری چنین همایش هایی بر اساس اتخاذ سیاست های عقلانی مسئولان استانی و کشوری در راستای برگزاری هرچه باشکوه تر انتخابات ۲۹ اردیبهشت سال ۱۳۹۶ می باشد.

محمودی انتخابات ریاست جمهوری و شوراها را از جمله تاثیرگذارترین رویداد کشور برشمرد و گفت: تمام رویکرد ما باید بر اساس جلب مشارکت حداکثری مردم در روز انتخابات باشد.

فرماندار شهرستان املش اجرای صحیح و سلامت انتخابات، تامین امنیت عام و ایجاد حس مشارکت مردم در انتخابات را از وظایف اساسی فرمانداراران و بخشداران کشور برشمرد.

وی بیان داشت:مردم در اتخاذ تصمیم مختار هستند.انچه برای مسئولین باید مهم باشد حضور پرشور مردم در همان ساعات اولیه روز انتخابات در پای صندوق های رای است.

در این همایش اصغریان معاون اقتصادی استانداری گیلان گفت:یقینا برگزاری  انتخابات یکی از مهمترین رخداد در هر کشوری است و تمام تلاش مسئولین در راستای برگزاری انتخاباتی پرشور،قدرتمند ،صحیح و سالم باید باشد.

معاون اقتصادی استانداری گیلان بیان داشت: در شرایطی که در تمام جهان ناامنی و جنگ بیداد میکند تمام امید شیعیان جهان به ایران دوخته شده است.

وی اظهار داشت: تنها نقطه اتکای کشور در شرایط بحران جهانی در کشور،وحدت مردم کشور ایران است و همه تلاش ما بر این است تا مردم دلسرد و ناامید نشده و همواره در تمام صحنه ها حضور داشته باشند.

اصغریان افزود: خدمات نظام در هر دوره ای مورد تایید رهبر انقلاب بودهاست .فاصله انداختن بین نظام و دولت و انقلاب گناه است./باکانال همای خبر همراه شوید

 

About سردبیر ارشد

Check Also

واکاوی نمایش ضعیف ملی پوشان والیبال در لیگ ملتها

مجید صبوحی کارشناسی فرهنگی ورزشی و مربی والیبال طی یادداشتی نوشت: در آستانه المپیک ریو …