چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار شهرستان بندر انزلی: همه ما امانت دار نظام مقدس جمهوری اسلامی هستیم

اختصاصی همای گیلان، اسماعیل حیدری آزاد فرماندار شهرستان بندر انزلی در جلسه شورای اداری شهرستان گفت: بر اساس قانون کسانی که به عنوان داوطلبان انتخابات ثبت نام کرده اند برای همه روسای ادارات یکسان هستند.

وی افزود: هیچ یک از مسئولان شهرستان حق ندارند به نفع یا بر علیه فردی تبلیغ کنند و باید پایبندی به اصل بیطرفی را در رفتار و گفتارشان لحاظ کنند.
فرماندار انزلی در ادامه افزود: ما امانت داران نظام مقدس جمهوری اسلامی هستیم ، هرمدیری بخواهد مرتکب تخلف شوند قاطعانه برخورد می کنیم .

وی افزود: فضای انتخاباتی باید بگونه ای باشد که امنیت و سلامت انتخابات و ایجاد فضای رقابت سالم انتخاباتی باید در اصل قرار بگیرد. حیدری آزاد با بیان اینکه بر اساس ماده ۱۱ قانون انتخابات کلیه دستگاهها باید در راستای تامین نیروی انسانی قرار بگیرد افزود: برابر قانون روسای ادارات و ستاد مدیریت بحران باید در آن شهر ساکن بوده و ۲۴ ساعته پاسخگو باشند.

وی با اشاره به سهمیه بندی بنزین در ماه اخیر گفت: دولت تدبیر و امید پس از افزایش قیمت بنزین با جایگزین کردن سبد معیشتی خانوار و واریز مبالغی به حساب سرپرستان خانوارها توانست وضع موجود را مدیریت کند. وی در ادامه جلسه شورای اداری ، از زحمات وحید پور حضرت معاون عمرانی فرمانداری انزلی در زمان تصدی ایشان قدر دانی کرد و برای ایشان در پست جدید به عنوان فرماندار ماسال آرزوی موفقیت کرد.

وحید پور حضرت فرماندار شهرستان ماسال در جلسه شورای اداری ضمن قدر دانی از حسن اعتماد حیدری ازادگفت: ۱۸ ماه خدمت کردن برای مردم خوب انزلی مایه مباهات بود و از همه همکارانم در مجموعه فرمانداری ،بخشداری،و مدیریت شهرداری قدردانی میکنم و اگر اقدامات موثری در حوزه های زیر بنایی و عمرانی در طول تصدی معاونت داشته ام حاصل زحمات تلاشهای همه همکاران و رهنمودهای جامع حیدری آزاد فرماندار فهیم و حمایتهای خسته بند نماینده شریف انزلی در مجلس شورای اسلامی بود که این توفیق حاصل شد که در سنگر دیگری خادم مردم ماسال باشم.
پور حضرت در ادامه از حسن اعتماد مجموعه استانداری، در راس دکتر ارسلان زارع استاندار قدر دانی کرد و برای دکتر شکوهی راد به عنوان معاون عمرانی فرمانداری، آرزوی موفقیت کرد .


خبرنگار عطیه نصرتی

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

واکاوی نمایش ضعیف ملی پوشان والیبال در لیگ ملتها

مجید صبوحی کارشناسی فرهنگی ورزشی و مربی والیبال طی یادداشتی نوشت: در آستانه المپیک ریو …