چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار شهرستان رضوانشهر: مدیران از خدمت به مردم غافل نباشند

همای گیلان، محمد مهدی مظفری در جلسه ستاد اجرایی هماهنگی خدمات سفر، در جمع مدیران دستگاههای اجرایی شهرستان ضمن گرامیداشت میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) مقام والای مادر و روز زن با قدردانی از عملکرد یکساله مدیران تاکید کرد: مدیران از خدمت به مردم شریف و قدرشناس غافل نباشند.

فرماندار رضوانشهر با اشاره به گردشگرپذیر بودن این منطقه بیان داشت: گیلانی‌ها به میهمان‌نوازی شهرت دارند و مردم رضوانشهر نیز با آمادگی کامل به استقبال میهمانان نوروزی می‌روند.

رئیس ستاداجرایی هماهنگی خدمات سفر شهرستان رضوانشهر از مدیران دستگاه های اجرایی، فرهنگی و نهاد های انقلابی شهرستان خواست برای رفاه حال مسافران و شهروندان تدابیر لازم را بیندیشند.

وی افزود: شهرستان رضوانشهر هر شب ظرفیت اقامت ۳۳۰۰ نفر گردشگر را دارد و برای معرفی جاذبه های گردشگری، از ظرفیت فضای مجازی باید استفاده کنیم.

مظفری تصریح کرد: مسئولان نظارتی با نظارت‌های خود در ایام نوروز کم‌فروشی و یا گران‌فروشی را کنترل کنند تا با متخلفان اقدام قانونی صورت گیرد.

وی در ادامه از همکاری بانکهای شهرستان در پرداخت تسهیلات به شهرورندان عزیز قدردانی نمود و خواستار فعال نگه داشتن خودپردازها برای کمک به مسافرین و مردم فهیم شدند.

وی با بیان اینکه هماهنگی‌های لازم با تمام واحدهای خدمات‌رسانی انجام شده است، گفت: برای اسکان میهمانان نوروزی با مدارس، مجتمع و مسافرکاشانه‌ها و مساجدداخل شهر و مساجد بین راهی هماهنگی لازم شده تا شهرستان رضوانشهر پذیرای میهمان نوروزی باشد و همه دستگاههای متولی آمادگی لازم در این خصوص را داشته باشند.

وی تاکید کرد: اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با همکاری دستگاه های فرهنگی شهرستان، نسبت به برگزاری نمایشگاه عیدانه و صنایع دستی در مکان های مختلف شهرستان و همچنین جشنواره های استقبال از نوروز با هماهنگی نیروی انتظامی و بخشداران و شهرداران برنامه ریزی و اقدام نمایند.

مظفری تاکید کرد: شهرداران رضوانشهر و پره سر مبادی ورودی و خروجی شهر نسبت تظنیف و جمع آوری زباله های و همچنین تعاونی دهیاران حاشیه روستاها و معابر بویژه در روستاهای ساحلی و گردشگری اقدام نمایند.

فرماندار رضوانشهر افزود: شهرداری رضوانشهر و پره سره سر با هماهنگی اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان نسبت به اطلاع رسانی به عموم مردم در خصوص گران فروشی واحدهای صنفی، شماره تماس ۱۲۴ اقدام نمایند و همچنین شماره تماس ۱۲۴ پشت شیشه تمام واحدهای صنفی شهرستان نصب گردد، که در صورت گران فروشی توسط تعزیرات حکومتی و اداره صنعت،معدن و تجارت برخورد قانونی لازم صورت گیرد.
نماینده عالی دولت در شهرستان رضوانشهر با توجه به اینکه
همه ادارات خدماتی و شهرداران در این ایام باید آماده باش باشند تصریح کرد: تا پایان تعطیلات نوروزی نباید هیچگونه خللی در ارائه خدمات به مردم مشاهده شود.

محمدمهدی مظفری تاکید کرد: کمربندی پره سر در ایام نوروز با هماهنگی اداره راهداری و حمل و نقل، مجری طرح و پلیس راهور شهرستان و پلیس راه تالش- صومعه سرا جهت روان سازی ترافیک وسائط نقلیه موقتاً بازگشایی گردد.

رئیس ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان گفت: جهت شناساندن جاذبه های بی بدیل و فرهنگی و گردشگری شهرستان به مسافران و میهمانان، شهرداران رضوانشهر و پره سر و دهیاران محورهای اصلی شهرستان با هماهنگی دبیر ستاد خدمات سفر در این زمینه همکاری لازم انجام دهند.

وی تصریح کرد: در راستای خدمات دهی اورژانس و آمادگی مکان های بهداشتی و درمانی و داروخانه ها از سوی مدیریت بهداشت و درمان شهرستان جهت ارائه خدمات شبانه روزی به مراجعین تدابیر ویژه اتخاذ گردد و همچنین اورژانس و هلال احمر نسبت به فعال سازی و راه اندازی پایگاه های ثابت و سیاران امداد نجات جاده ای اقدام کنند.

رئیس شورای اداری شهرستان رضوانشهر در بخش دیگری از سخنان خود بر اساس ابلاغیه استاندار محترم گیلان در بحث تشریفات زدائی تاکید کرد: هیچ گونه بنر و پرده نوشته تبریک انتصاب و خیر مقدم گوئی برای حضور مدیران استانی در شهرستان صورت نگیرد، ضمناً در صورت نیاز برای مقامات کشوری حتما با هماهنگی روابط عمومی فرمانداری انجام پذیرد.

فرماندار رضوانشهر در ادامه گفت: مدیران دستگاه های اجرایی و نهادهای انقلابی شهرستان روز های سه شنبه هر هفته به منظور ارائه خدمات و رسیدگی به مشکلات مردم (ملاقات عمومی) به هیچ عنوان از محل کار خود خارج نشوند و همچنین با هماهنگی فرمانداری نسبت به برنامه ریزی و چگونگی سفرهای مدیران کل به شهرستان اقدام نمایند.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

جلسه با مغازه داران مسیر رودخانه اصلی شهر از پل بتنی تا پل خاله جهت کمک به بازگشایی کنار رودخانه با  توافق  صاحبان اصلی مغازه ها باحضور شهردار محترم واعضای محترم شورای شهر لنگرود

جلسه با مغازه داران مسیر رودخانه اصلی شهر از پل بتنی تا پل خاله جهت …