چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار شهرستان سیاهکل درجلسه معارفه بخشدار مرکزی سیاهکل: خانم میراعلمی ازکارکنان پرتلاش فرمانداری است که زحمات ایشان درحوزه آی تی موجب گردیددر این بخش مقام اول استان راکسب نماییم

اختصاصی همای گیلان:جلسه کمیته برنامه ریزی  و مراسم معارفه بخشدارمرکزی شهرستان سیاهکل با حضور مسئولین استانی و شهرستانی در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

فرماندار شهرستان سیاهکل در این جلسه  گفت:مهمترین منابع انسانی را در اختیار داریم که بسیار باهوش،فهمیده و تحصیل کرده هستند.
فرماندار سیاهکل در ادامه در خصوص شاخص های برخورداری شهرستان افزود: در حوزه آب روستایی شاخص بهره مندی و برخوردا ی سیاهکل ۵/۶۷ درصد است و حدود۵/۵ درصد از شاخص استانی عقب تر هستیم و در بخش آب شهری شاخص بهره مندی شهرستان ۸۹/۹۹ درصد است و شاخص استان ۱۰۰درصد است.
مهندس اسلامی با اشاره به اینکه در حوزه گازرسانی شاخص برخورداری شهرستان ۶/۶۱ و شاخص استان ۹۲درصد می باشد و شاخص برخورداری مخابرات شهرستان ۳۵ درصد و شاخص استان بهره مندی استان ۴۷درصد می باشد اضافه کرد: در بخش های مختلف عقب ماندگی هایی وجود دارد که باید تلاش کنیم تا این نواقص برطرف شود.
وی اظهار داشت: انتظار دارم هر فردی که در جایگاهی قرار می گیرد،رعایت بیت المال را بنماید و با تمام توان در راه خدمت کردن به مردم انجام وظیفه کند.
فرماندار سیاهکل افزود: اینکه داعش نمی تواند عملیات در ایران ایجاد کند نشان دهنده قدرت نظامی ماست.
مهندس اسلامی بیان داشت: در چنین شرایطی اقدامات خوبی توسط دولت انجام گرفته،اعتبارات ما قطره چکانی بوده اما باید باهمت و تلاش به کارهای عمرانی بپردازیم.
وی خاطر در خصوص ، خصوصیات بخشدار جدید سیاهکل بیان داشت:خانم میراعلمی که امروز به عنوان بخشدار مرکزی معرفی می شود از کارکنان خوب این فرمانداری و کارشناس آی تی بود و دارای مدرک کارشناسی ارشد می باشد.
فرماندار سیاهکل همچنین خاطر نشان کرد:ایشان کارمند بسیار کوشا،منظم و زحمت کش هستند که زحمات ایشان در حوزه آی تی موجب شد ما در این قسمت مقام اول استانی را کسب کنیم.

photo_2016-09-19_23-32-51

 

 

14380610577

About سردبیر

Check Also

جلسه با مغازه داران مسیر رودخانه اصلی شهر از پل بتنی تا پل خاله جهت کمک به بازگشایی کنار رودخانه با  توافق  صاحبان اصلی مغازه ها باحضور شهردار محترم واعضای محترم شورای شهر لنگرود

جلسه با مغازه داران مسیر رودخانه اصلی شهر از پل بتنی تا پل خاله جهت …