- پایگاه خبری و تحلیلی همای خبر - https://homaykhabar.ir -

فرماندار شهرستان سیاهکل درجلسه معارفه بخشدار مرکزی سیاهکل: خانم میراعلمی ازکارکنان پرتلاش فرمانداری است که زحمات ایشان درحوزه آی تی موجب گردیددر این بخش مقام اول استان راکسب نماییم

اختصاصی همای گیلان:جلسه کمیته برنامه ریزی  و مراسم معارفه بخشدارمرکزی شهرستان سیاهکل با حضور مسئولین استانی و شهرستانی در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

فرماندار شهرستان سیاهکل در این جلسه  گفت:مهمترین منابع انسانی را در اختیار داریم که بسیار باهوش،فهمیده و تحصیل کرده هستند.
فرماندار سیاهکل در ادامه در خصوص شاخص های برخورداری شهرستان افزود: در حوزه آب روستایی شاخص بهره مندی و برخوردا ی سیاهکل ۵/۶۷ درصد است و حدود۵/۵ درصد از شاخص استانی عقب تر هستیم و در بخش آب شهری شاخص بهره مندی شهرستان ۸۹/۹۹ درصد است و شاخص استان ۱۰۰درصد است.
مهندس اسلامی با اشاره به اینکه در حوزه گازرسانی شاخص برخورداری شهرستان ۶/۶۱ و شاخص استان ۹۲درصد می باشد و شاخص برخورداری مخابرات شهرستان ۳۵ درصد و شاخص استان بهره مندی استان ۴۷درصد می باشد اضافه کرد: در بخش های مختلف عقب ماندگی هایی وجود دارد که باید تلاش کنیم تا این نواقص برطرف شود.
وی اظهار داشت: انتظار دارم هر فردی که در جایگاهی قرار می گیرد،رعایت بیت المال را بنماید و با تمام توان در راه خدمت کردن به مردم انجام وظیفه کند.
فرماندار سیاهکل افزود: اینکه داعش نمی تواند عملیات در ایران ایجاد کند نشان دهنده قدرت نظامی ماست.
مهندس اسلامی بیان داشت: در چنین شرایطی اقدامات خوبی توسط دولت انجام گرفته،اعتبارات ما قطره چکانی بوده اما باید باهمت و تلاش به کارهای عمرانی بپردازیم.
وی خاطر در خصوص ، خصوصیات بخشدار جدید سیاهکل بیان داشت:خانم میراعلمی که امروز به عنوان بخشدار مرکزی معرفی می شود از کارکنان خوب این فرمانداری و کارشناس آی تی بود و دارای مدرک کارشناسی ارشد می باشد.
فرماندار سیاهکل همچنین خاطر نشان کرد:ایشان کارمند بسیار کوشا،منظم و زحمت کش هستند که زحمات ایشان در حوزه آی تی موجب شد ما در این قسمت مقام اول استانی را کسب کنیم.

photo_2016-09-19_23-32-51

 

 

14380610577 [1]