چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار شهرستان سیاهکل عنوان کرد: نجات جان ۲۵ نفر راه مانده توسط هلال احمر و اداره ی راه وشهرسازی این شهرستان در حادثه برف

 

فرماندار شهرستان سیاهکل در گفتگوی خبری با پایگاه خبری تحلیلی همای گیلان در خصوص آخرین وضعیت شهرستان سیاهکل گفت:تمام راه های اصلی وفرعی این شهرستان باز وعبور ومرور با زنجیره چرخ امکان پذیر است.

untitled

حسنعلی حاجتی افزود:خوشبختانه در این شهرستان هیچ گونه قطعی آب ،برق وگاز نداشته مگر چند مورد قطعی گاز که به دلیل یخ زدگی حادث شده بود.

وی ضمن تشکر از حیدر نژاد رئیس اداره گاز شهرستان سیاهکل اذعان داشت:حسب کلاس آموزشی ای که این اداره برای دهیاران

شهرستان برگزار نموده بود این دهیاران در سطح روستا به عنوان کارشناسان اداره گاز مردم را نسبت به جلوگیری از یخ زدگی کنتور مطلع  می نمایند.

وی با بیان این مطلب که شهرستان  سیاهکل هیچ مشکلی  از حیث  سوخت ندارد  عنوان کرد: بازگشایی راه ارتباطی ۴۰ روستای صعب العبور  در بخش  مرکزی ودیلمان که بر اثر برف مسدود شده است درحال  انجام می باشد .

 فرماندار سیاهکل  خاطر نشان کرد :ده مورد انتقال بیمار از دیلمان به بیمارستان های رشت ولاهیجان  دیگراقدام ما در  برف  اخیر می باشد . ضمن آنکه نجات جان ۲۵  نفر راه مانده دراین شهرستان توسط هلال احمر و اداره ی راه وشهرسازی صورت گرفته است .

About

Check Also

فرماندار لنگرود در مراسم تکریم و معارفه ریاست اداره بهزیستی شهرستان: اخلاق مداری، قانون مداری، توانمندی، کارآمدی، تامین منابع، نظارت و همچنین رعایت نظم و انظباط لازمه توفیق در پاسخگویی به مطالبات مردم است

فرماندار لنگرود در مراسم تکریم و معارفه ریاست اداره بهزیستی شهرستان: اخلاق مداری، قانون مداری، …