چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار شهرستان سیاهکل :۴۰ پروژه در سطح شهرستان در دهه فجر به بهره برداری می رسد که مهمترین آن گازرسانی به شهر دیلمان می باشد

جلسه شورای اداری شهرستان سیاهکل با حضور ندیمی نماینده شهرستان سیاهکل و لاهیجان ، حاجتی فرماندار شهرستان ،شیدایی امام جمعه ،حجازی رئیس ستاد اقامه نماز، ،نعمت زاده رئیس اداره اطلاعات شهرتان سیاهکل ولاهیجان، وجمعی از مسئولین شهرتان سیاهکل برگزار شد

در این جلسه فرماندار شهرستان سیاهکل از بهره برداری ۴۰پروژه درسطح شهرستان سیاهکل در دهه فجرخبر داد

به گزارش خبرنگار همای گیلان فرماندار سیاهکل  گفت:دهه فجر یکی از ایام بسیار حساس در جهان اسلام است که باید یادوخاطره امام که دلهای همه را متوجه خداوند کرد و نهضتی برپا کرد وغبار از چهره اسلام زدود را گرامی داریم.

حاجتی بابیان اینکه همه ما موظفیم اتفاقات ورویدادهایی که در زمان انقلاب اتفاق افتاد را برای نوجوانانی که از آن مطلع نیستند بازگو کنیم گفت:انقلاب اسلامی ما یک مائده آسمانی بوده که همچون ارمغان الهی در تاریخ اسلام به ملت ما ارزانی شد.که باید خداوند را شاکر باشیم که ما را به عنوان این امت انتخاب نمود.

فرماندار سیاهکل ادامه داد:پیروزی انقلاب اسلامی یک حادثه عادی ویک تغییر حکومت نبودبلکه  طبق بیان بسیاری از دولتمردان غربی یک زلزله ای بود که جهان غرب را به لرزه انداخت.وبعد از ۳۵ سال که از عمر انقلاب میگذرد میبینیم که علی رغم همه فشارهای کشورهای آمریکایی واروپایی ،قوی تر از پیش قله های علم وفناوری وصنعت وپزشکی را فتح میکند.

وی با اشاره به اهمیت انقلاب ما برای غربی ها و سرمایه گذاری آنها در این انقلاب گفت:از سال ۱۹۴۵تا ۱۹۹۰ آمریکایی ها تنها سه استراتژی در جنگ باشوروی داشتند اما از سال ۲۰۰۱ تا۲۰۰۹ ،یازده استراتژی برای ایران طراحی کردند که این نشان از اهمیت جمهوری اسلامی ایران دارد که همه دنیا برای آن برنامه ریزی میکنند.

وی خاطرنشان کرد:دهه فجر امسال را با رونق بیشتری انجام میدهیم و قرار است ۴۰ پروزه در سطح شهرستان به بهره برداری برسد که مهمترین آن گازرسانی به شهر دیلمان واسپیلی و ۱۰ روستای اطراف آن است.

در ادامه حجازی رئیس ستاد اقامه نماز استان گیلان گفت:انقلاب وامام به ما عزت بخشید ما یک زمانی آرزو داشتیم که آیا میشود ایران  جز ممالکی باشد که ازنظر علم ترقی داشته باشد اما اکنون وقتی میشنوییم سفینه های ما به فضا میرود هر ایرانی باغیرتی چه مسلمان وچه غیرمسلمان احساس غرور میکند.

وی ادامه داد: اگر در حال حاضر آمریکا با ما مخالفت دارد برای انقلاب ما نیست چرا که اگر ما دنبال علم و دانش وترقیات فکری نبودیم  اینها کاری با ما نداشتند.

وی با اشاره به لغو قانون کاپیتولاسیون توسط امام که در آن حتی شاه ایران اجازه توهین به سگ آمریکایی را نداشت اظهار کرد :در چنین شرایطی امام آمد وپیروی از سخن پیامبر گرامی اسلام  فریاد زد که  عرب وعجم وسیاه وسفید باهم تفاوتی ندارند وملاک برتری تقواست.

 

 

About

Check Also

برپایی سیرک در کومله

برپایی سیرک در کومله با حضور دکتر مهدی پور شهردار، آقای عظیمی ریاست شورای شهر …