چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار شهرستان شفت: خدمت به مردم باید در راستای دقت، سرعت و شفافیت پیگیری شود

فرماندار شهرستان شفت:

خدمت به مردم باید در راستای دقت، سرعت و شفافیت پیگیری شود

 

به گزارش همای خبر، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان شفت؛ مهدی نقدی در جلسه شورای اداری شهرستان که با حضور بهروزی فر نماینده مردم شهرستانهای فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی در فرمانداری برگزار شد ضمن تسلیت سالروز وفات ام البنین (س) و روز تکریم از مادران و همسران شهدا اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین مولفه‌های انتخابات موضوع مشارکت مردم است و مدیران باید سبب رضایت‌مندی مردم تلاش کنند.

وی با بیان اینکه مدیران باید با حضور مستمر در بین مردم نسبت به حل مشکلات اقدام کنند، افزود: خدمت به مردم باید در راستای دقت، سرعت و شفافیت پیگیری و در مسیر توسعه شهرستان مد نظر قرار گیرد.

فرماندار شفت ادامه داد: همه وظیفه دارند در شرایط کنونی، امید را در لایه‌های مختلف جامعه ایجاد کرده و در این میان کارکنان و مسؤولان دستگاه‌های دولتی باید با گشاده رویی با مراجعه کنندگان رو به رو شوند.

وی بیان کرد: انتخابات آینده از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و از همین منظر است رهبر معظم انقلاب از روی حکمت و دانایی، یازده ماه قبل از انتخابات بر اهمیت آن تاکید فرمودند.

نقدی با اشاره به اینکه ستاد انتخابات شهرستان شفت در فرمانداری تشکیل شده است، گفت: همه مدیران و دستگاه‌ها موظف به همکاری با ستاد انتخابات هستند تا به یاری خداوند انتخابات پیش رو با مشارکت بالا مردم به پایان برسانیم.

مدیران شهرستان پیگیر پروژه‌های در دست اجرا باشند

فرماندار شفت با بیان اینکه مصوبات ابلاغی از سوی فرمانداری به مثابه قانون هستند که باید اجرا شود، اضافه کرد: هر فرد و مقامی که وارد شهرستان می‌شود باید فرمانداری شهرستان در جریان باشد و جلسات و همایش‌ها بدون هماهنگی با فرمانداری برگزار نشود و تمام موضوعات باید از کانال فرمانداری عبور کند.

نقدی تصریح کرد: حضور میدانی و مستمر مدیر هر دستگاه اجرایی، موجبات شناسایی کمبودها می‌شود و نتیجه این بازدیدهای میدانی، رضایت مندی مردم است و نتیجه رضایت از مدیران سبب حضور حداکثری مردم در انتخابات می‌شود.

فرماندار شفت با بیان اینکه مدیران دستگاه‌های شهرستان پیگیر پروژه‌های در دست اجرا باشند، افزود: مدیران برای اتمام به موقع پروژه‌های شهرستان و جذب اعتبارات کافی تلاش مضاعف داشته باشند.

نقدی اضافه کرد: رعایت نظم و انضباط در ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان شفت به دقت رعایت شود و همه مسؤولان موظفند که نظم و انضباط را در دستور کار خود قرار دهند.

فرماندار شفت بر لزوم برنامه ریزی برای سال زراعی آینده تاکید کرد و گفت: دستگاه‌های متولی برای برطرف کردن مشکلات آب کشاوزی اقدامات لازم را در دستور کار قرار دهند.

نقدی با تاکید بر اینکه اعضای ستاد انتخابات مکلف به برگزاری انتخاباتی بی طرفانه، قانونمند و سالم هستند، گفت: عوامل برگزاری انتخابات باید در مسیر جلب اعتماد عمومی مردم گام بردارند.

نماینده مردم شهرستانهای فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی در این جلسه با بیان اینکه مردم برگزار کننده اصلی انتخابات هستند، اظهار کرد: امیدآفرینی در جامعه مشارکت حداکثری مردم را در پی دارد.

وی با بیان اینکه امروز تحقق مشارکت حداکثری همه قشرها در انتخابات مهمترین موضوع پیش روی کشور ما است، تاکید کرد: چشم دوستان و دشمنان ملت ایران به برگزاری انتخابات و میزان حضور مردم در پای صندوق های اخذ رأی است، به طوریکه دشمنان قسم خورده کشور همه نقشه و راهبردهای خود در ارتباط با ایران را به میزان مشارکت مردمی در انتخابات منوط کرده اند.

بهروزی فر با تاکید بر اینکه دستگاه‌های مختلف خدمات رسان باید تلاش کنند تا پایان سال پروژه‌های نیمه کاره را به پایان رسانند، گفت: مطالبه گری از مدیران بالا دستی جهت رفع محرومیت شهرستان شفت در دستور کار قرار گیرد.

همچنین در این جلسه امام جمعه شهرستان شفت و فرمانده سپاه پاسداران شفت در خصوص تلاش دستگاه های اجرایی شهرستان برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو به ایراد سخنرانی پرداختند

 

 

 

About مدیر خبر1

Check Also

مرد مغازه دار کارگر خود را با چاقو کشت/ متهم به قتل می گوید مقتول مدتی پیش به خواهر او تجاوز کرده

مرد مغازه دار کارگر خود را با چاقو کشت/ متهم به قتل می گوید مقتول …