چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار شهرستان لاهیجان در جلسه ستاد اجرایی خدمات نوروزی: سال گذشته پنج و نیم میلیون مسافر وارد این شهرستان شدند

اختصاصی همای گیلان:فرماندار شهرستان لاهیجان در جلسه ستاد اجرایی خدمات نوروزی گفت: این دومین جلسه ای است که در این خصوص برگزار می شود هر چند در جلسه اول تمهیدات لازم برای مهمانان نوروزی اندیشیده شد اما این جلسه با توجه به شرایط ویژه لاهیجان با حضور مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و نماینده مردم شهرستانهای لاهیجان و سیاهکل برگزار گردید.

9

کسرایی افزود: آنچه موجب می شود تا مسافرین لاهیجان را انتخاب نمایند به خاطر طبیعت زیبای این شهرستان است.  لذا ما باید در جهت احیای طبیعت لاهیجان کوشش کنیم تا مسافرین بیشتری در این منطقه جذب و جلب نماییم.

وی با اعلام این مطلب که در این شهرستان میزان مسافرین چندین برابر جمعیت شهرستان است افزود: در سال ۹۲، پنج میلیون و پانصد هزار نفر مسافر راهی این شهرستان شده اند که این رقم نسبت به سال ۹۱ ،۸ درصد رشد داشته است.

رئیس شورای اسلامی شهر لاهیجان:ورود به مراکز سنتی شهر جرات می خواهد که تاکنون حاکم نبوده است

آنگاه رئیس شورای اسلامی شهر لاهیجان گفت: هرچند طبیعت خدادادی موجب جذب گردشگر می شود اما ما باید در کنار این کار به داشته های خود توجه داشته باشیم که در این راستا اماکن خاص و بقاع متبرکه ما مغفول مانده اند.

مهربان افزود: بقعه آقا میر شهید سالهاست که پیگیر ی می شوداما به نتیجه نمی رسدحتی شورای شهر و هیئت امنا بودجه ای در این خصوص در نظر گرفته ند.

وی به بحث نمایشگاه اشاره نمود و افزود: نمایشگاهی که در سال گذشته در این شهر بر پا شد در حد نام لاهیجان نبود. لذا تقاضا داریم که در این زمینه اهتمام بیشتری اندیشیده شود.

رئیس شورای شهر لاهیجان تأکید کرد: ورود به مراکز سنتی و مرکز شهر جرأت و جسارت می طلبد که تاکنون در این شهر حاکم نبوده است. لذا از شما می خواهم که با حمایت این جرأت و جسارت به آقای آکشته تزریق شود.

شهردار لاهیجان :در نوروز امسال خدمات اورژانسی خودرو ها وخدمات پزشکی در کمپ ها ارائه می شود

در ادامه شهردار لاهیجان گفت: همه ما با مقوله و بحث گردشگری آشنا هستیم و می دانیم که به این بحث به عنوان یک صنعت نگریسته می شود. صنعتی که شکوفایی اقتصاد را دنبال می کند.

سعید آگشته افزود: ما باید به این صنعت نگاه اقتصادی داشته باشیم چرا در غیر این صورت جز ضرر چیزی عاید ما نخواهد شد ما نیاز داریم در مدیریت شهری یک خدمات متفاوتی را ارائه نماییم ضمن آنکه بنای  ما توجه به مقررات و نظم می باشد.

سعید آگشته اظهار داشت: در نوروز امسال بنا داریم یک سری خدمات اورژانسی مثل مکانیک اتومبیل یا پزشک شبانه روزی در کمپ ها استفاده شود که این عمل موجب ترغیب گردشگران در سفرهای بعدی به این شهرخواهد شد وی افزود: جهت ترمیم آسفالت در ایام نوروزی چاره اندیشی شده است که امیدواریم با اقدامات زیبا سازی و توجه به شهر موجب رضایت مهمانان و شهروندان شویم.

شهردار لاهیجان ادامه داد: همانطوریکه می دانید شهرداری دستگاه خدمات رسان است اما متأسفانه از اقتصاد به وجود امده توسط گردشگری بهره ای نمی برد و ما امروز درصدد دریافت آن هستیم.

آگشته در پایان گفت: ما تابلو به دست ها را در مرکز شهر سد معبر می دانیم لذا در صدد ساماندهی آنها هستیم.

 8  00 2 3 4 6 7

About سردبیر ارشد

Check Also

۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال از بسته های سرمایه گذاری معاون توسعه اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه آزاد انزلی از دستاوردهای ایران اکسپو ۱۴۰۳ خبر داد: ۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال هیأت های خارجی از بسته های سرمایه گذاری

۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال از بسته های سرمایه گذاری معاون توسعه اقتصادی …