چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار شهرستان لاهیجان :سه عنصر مهم در جلوگیری از ابتلا و ابتذال به مواد مخدر خانه ، خانواده و جامعه است.

اختصاصی همای گیلان:ششمین جلسه شورای مبارزه با مواد مخدربه ریاست فرماندار شهرستان لاهیجان با حضور اعضای ستاد مواد مخدر در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان لاهیجان تشکیل شد.

فرماندار شهرستان لاهیجان در جلسه با اشاره پایین آمدن رنج سنی جوانان در ابتلا به مواد مخدر خصوصاً دانشجویان گفت: این در حالی است که تخیل وهم و خطریست برای والدین و روانشناسان معتقدند سه عنصر جلوگیری از ابتلاء ابتذال جوانان به مواد مخدر در خانه و خانواده و جامعه است.
وی افزود: آموزش خصوصا آموزش در خانه مدرسه و جامعه می‌تواند موثرترین سلاح نرم‌افزاری برای پیشگیری از ابتلا و ابتذال به مواد مخدر باشد .
مقام عالی دولت در خصوص ازدیاد معتادین متجاهر در شهرستان باتوجه به شیوع ویروس کرونا گفت: ازدیاد معتادین متجاهر در شهرستان موجب نگرانی و تشویش مردم شده و بار سنگینی به دولت وارد کرده است این وضعیت که به علت کاهش پذیرش کمپ ها در زمان قرمز شدن وضعیت شهرستان به وجود آمده بود و از این پس چنانچه افراد شناسایی شده وبه بهداشت ارجاع شده و تست cpr آنها منفی گزارش داده شود روانه ی کمپ های ترک اعتیاد خواهند شد ، در غیر این صورت از بهزیستی و بهداشت تقاضا میشود که تدابیری در خصوص نگهداری این افراد اتخاذشود.

وی در پایان تبادل اخبار و اندیشه ها و اندیشه ورزی اعضای ستاد مواد مخدر را لازمه پیشگیری از این امر مهم دانست و گفت: اعضای ستاد و دستگاها هر اندیشه‌ای را که می تواند به فرماندار اعضای شورای تامین و…کمک کند دریغ نکنند.

خبر نگار:شقایق کیهان

با کانال همای خبر همراه باشید.http://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

بازدید شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر چاف و چمخاله ازسد کشاورزی و پارک جنگلی توسکا

بازدید شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر چاف و چمخاله ازسد کشاورزی و پارک جنگلی …