چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار شهرستان لاهیجان:روسای اداره باید در مواقع بحران در حوزه کار خود و در دسترس باشند بهانه ای قابل قبول نیست و کلیه ی مرخصی و ماموریت ها تا پایان بحران چهارشنبه وپنج شنبه لغو است/تمامی امکانات در مواقع بحرانی در اختیار ستاد است و مسئول ستاد بحران فرماندار است

اختصاصی همای گیلان،جلسه ی ستاد بحران شهرستان لاهیجان به ریاست مهندس میر غضنفری صبح روز شنبه در فرمانداری این شهرستان برگزار گردید .
در این جلسه که اعضای ستاد بحران در آن حضور داشتند فرماندارشهرستان ضمن تاکید بر پای کار بودن روسای ادارات درمواقع بحران خاطرنشان کرد.: روسای ادارات باید در دسترس و در حوزه ی کار خود باشندو تمامی مرخصی ها و ماموریتها تا پایان بحران لغو می باشد و اعضای اصلی ستاد بحران باید در فرمانداری مستقر شوند .
وی همچنین تاکید بر پیشی گرفتن از وقوع بحران را داشت و گفت :حتما و حتما ما باید به استقبال برف روبم و نگذاریم ک برف بر ما مستودع شود ومعابر و خیابان‌های اصلی را باز نگه داریم .
فرماندار شهرستان خاطرنشان کرد: موضوع اصلی که در سال‌های گذشته مشکل ایجاد کرده است بحث برق استو خواستار تهیه ی همه ی امکانات و پای کار بودن در لحظه ی اول در این زمینه شد وگفت :طوری نباشد که مردمبخاطر نبود امکانات جزئی در مضیقه باشند بحث برق جدی گرفته شود.
وی همچنین با اشاره به اهمیت زیاد سوخت در خدمات رسانی به مردم در مواقع بحران گفت:به علت نداشتن سوخت نمی شودبحث خدمات رسانی را مختل کرد شرایط ،شرایط ویژه‌ای است و خانواده‌هایی هستند که هنوز سوختشان نفت است و هیچ عذری از هیچ دستگاهی پذیرفته نیست و تمامی امکانات در مواقع بحرانی و در اختیار ستاد است و مسئول ستاد بحران فرماندار است .
در پایان فرماندار شهرستان لاهیجان با توجه به پیش رو بودن روز راهپیمایی ۲۲ بهمن خاطرنشان کرد: ما باید نعمت الهی را قدردان باشیم و اجازه ندهیم به دلیل وقوع بحران راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه دچار مشکل شود و این بحران نمی‌تواند حضور مردم را کمرنگ کندو فضای رسانه‌ای بیگانه که دشمن پشت صحنه ی آن است ، برای ما مشکل ایجاد کند.

تهیه خبر و عکس :شقایق کیهان

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

واکاوی نمایش ضعیف ملی پوشان والیبال در لیگ ملتها

مجید صبوحی کارشناسی فرهنگی ورزشی و مربی والیبال طی یادداشتی نوشت: در آستانه المپیک ریو …