چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار شهرستان لاهیجان: جان یک شهروند برای ما مهمتر از هزینه های دولت است و به هیچ وجه افزایش فوتی در حوزه راهور و پلیس راه پذیرفته نیست .

اختصاصی همای گیلان:جلسه شورای هماهنگی ترافیک شهرستان لاهیجان مورخ۹۹/۶/۲۳ در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد

در این جلسه طبق گزارشات جانشین راهور استان از آمار تصادفات در۵ ماه نخست سال جاری نسبت به سال گذشته رشد ۷ درصدی تصادفات منجر به فوت داشتیم مجموع تصادف ۱۶ درصد رشد داشته است که علت آن وجود یکسری نقاط تکراری خطر آفرین است  که در این خصوص جانشین راهور استان خواستار نصب دوربین و سرعت کاه در محدوده ی خطر آفرین شد و همچنین شهرستان لاهیجان در حوزه ی شهری در ۵ ماه نخست سال ۹۹در تصادفات منجر به فوت با ۵۰ درصد کاهش و تصادفات جرحی با ۱۸ درصد کاهش روبرو بوده است .

فرماندار شهرستان لاهیجان در خصوص تصویب نصب سرعت کاهها در مناطق خطر آفرین بالاخص محوطه ی دانشگاه سما گفت :
جان یک شهروند برای ما مهم تر از هزینه دولت است و هیچ‌گونه افزایش فوتی در حوزه راهور و پلیس راه پذیرفته نیست .
و ی خاطر نشان کرد :نصب علایم هشدار دهنده از وظایف ذاتی راهداری می باشد چیزی ک مصوب است باید اجرا شود و مجموعه ی سرعت کاه ها به ترتیب احداث شود و نسبت به برجسته نمودن و احیا بررسی شود وهر جا که لازم است با توافق شهردار ایجاد شود.
یونس محمودی خاطرنشان کرد: هیچ تصمیمی جز تصمیم متخذه ی شورای هماهنگی ترافیک در نگاهم نافذ نیست و هر تصمیمی که در این شورا اتخاذ شود بنده به عنوان مقام نظارتی و مسئولین موظف به اجرای تک‌تک مصوبات هستند .
وی گفت :وظیفه همه ما در این شوراها و همه کارگروه‌ها این است که به گونه‌ای عمل کنیم که رافع مشکلات مردم باشیم و تصمیمات متخذه را در حد توان انجام داده و به استان نکشانیم که ارجای سیاست‌ها به استان نشان از ناتوانی ما خواهد بود
فرماندار شهرستان لاهیجان در پایان گفت :
بنده به عنوان نماینده دولت انسجام و کاهش بار ترافیک در حوزه شهری و از همه مهمتر کاهش تصادفات جرحی و مرگ را انتظار دارم.

خبر نگار: شقایق کیهان

با کانال همای خبر همراه باشید.http://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

حضور منطقه آزاد انزلی در ایران اکسپو

حضور منطقه آزاد انزلی در ایران اکسپو   ششمین دوره نمایشگاه توانمندی‌های صادرتی ایران (ایران …