چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار شهرستان لاهیجان خبر داد : لاهیجان در وضعیت آبی کرونا قرار دارد

اختصاصی همای خبر/فرماندار شهرستان لاهیجان خبر داد :
١- لاهیجان در وضعیت آبی کرونا قرار دارد
٢- شهرستان لاهیجان در تزریق دوز سوم جامعه هدف مقام دوم را دارد .
٣-در ۲۴ ساعت گذشته یک فوتی در بیمارستان های لاهیجان داشتیم.
۴-مراسمات باید در قالب پروتکل ها با اقل جمعیت تشکیل شوند .
۵- تسریع در تزریق دز سوم شهروندان واجد شرایط در دستور کار جدی شبکه بهداشت قرار گیرد.
شصت و ششمین جلسه ی ستاد مقابله با کرونا در روز چهارشنبه مورخ ١۴٠٠/٩/١٠ در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان لاهیجان برگزار شد.

این جلسه یونس محمودی با تأکید بر تداوم رعایت پروتکل ها وضعیت شهرستان لاهیجان را آبی برشمرد و گفت : در حال حاضر در وضعیت نسبتاً ایده‌آل قرار داریم چنانچه نتوانیم این وضعیت را در حد مطلوب برسانیم ویروس در این شهرستان سایه افکنده در اطراف این شهرستان بسیار مهیب و خطرناک است شیوع سویه ی جدید او میکرون که منشا آن در آفریقای جنوبی است و به بسیاری از کشورها رسیده است با رعایت پروتکل ها و تصمیمات ملی می‌توانیم از این سویه جدید پیشگیری کنیم.

وی با اشاره به چگونگی برگزاری مراسمات گفت:
مراسم باید در قالب پروتکل‌ها و با اقل جمعیت تشکیل شود و متولیان این امر باید رسیدگی کامل را داشته باشند .
یونس محمودی در خصوص تسریع در روز سوم واکسن در جامعه هدف اذعان داشت : شهرستان لاهیجان در تزریق دز سوم جامعه هدف مقام دوم را دارا می باشد.

و ی با اشاره به اینکه زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت در شهرستان تزریق واکسن را انجام ندادند گفت :در راستای تحقق این امر مقرر شود افراد با کمک دهیاران در معیت بهورزان و پایگاه مقاومت شناسایی شوند در تداوم به تکمیل واکسیناسیون در راستای طرح شهید سلیمانی حرکت کرده و واکسیناسیون را کامل کنند .
وی همچنین مقرر کرد اداره ثبت با همکاری اصناف در جهت تسریع در تحقق کامل واکسیناسیون و ریشه کن کردن ویروس هنگام بازرسی از اصناف و غیره رئیس اداره صمت ترتیب اختصاص دهد که از رئیس صنف کارت واکسیناسیون اتخاذ شود و در صورتی ک ارائه نشود نشود صنف پلمپ خواهد شد .
یونس محمودی در ادامه به بازرسی از فروشگاههای زنجیره‌ای و مدارس و مکان‌های پر خطر تاکید داشت و گفت: مکان های پرخطر باید دارای سیستم تهویه باشندو حتما مدنظر تیم بازرسی قرار گیرد.
محمودی در پایان بر اجرای دقیق مصوبات تاکید داشت و گفت :از زحمات حاصله واتخاذ سیاست‌های اصولی اعضای ستاد در اجرای مصوبات ملی سپاسگزارم.

خبرنگار شقایق کیهان

باکانال همای خبر همراه باشید.

http://homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

بازدید دکتر محمد کرمی دادستان شهرستان لنگرود دکتر جلالی فرماندار شهرستان لنگرود  مهندس ابراهیمی شهردار چاف وچمخاله به همراه ریاست کلانتری ۱۳چاف وچمخاله از رودخانه چمخاله جهت پاکسازی گیاه مهاجم سنبل آبی

بازدید دکتر محمد کرمی دادستان شهرستان لنگرود دکتر جلالی فرماندار شهرستان لنگرود مهندس ابراهیمی شهردار …