چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار شهرستان لاهیجان در جلسه ستاد اجرایی خدمات نوروزی: لزوم آمادگی دستگاه های شهرستان در ارائه خدمات سفر طی نوروز آتی

براتی با اشاره به تقارن ماه مبارک رمضان با ایام نوروز، بر اتخاذ تدابیر لازم برای تبدیل نوروز امسال به یک خاطره ماندگار در اذهان مسافران و شهروندان تاکید کرد.

همای خبر/رئیس ستاد خدمات سفر شهرستان ضمن تاکید بر آماده باش کامل تمامی دستگاه‌های اجرایی و خدماتی افزود: پیش بینی می‌شود مسافرت‌های نوروزی در دهه سوم اسفند آغاز شود.

وی عنوان داشت: با توجه به سفرها باید امکانات و تجهیزاتی که برای اسکان و یا جابجایی مسافران در راه مانده، لازم است تأمین شده و همه ادارات در صورت نیاز  خود را در اختیار ستاد خدمات سفر قرار دهند.

فرهاد براتی، شادابی و آمادگی روستاها را برای پذیرایی از مسافران نوروزی و گردشگران با اهمیت خواند و تصریح کرد: اقدامات انجام گرفته طی تابستان سال جاری در روستاها و بخش‌ها بسیار مثبت و مناسب بود و باید در ایام نوروز با قدرت و تنوع بیشتری انجام پذیرد.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

جلسه کارگروه ساماندهی سگ ها ی بلاصاحب با حضور دادستان محترم جناب آقای دکتر کرمی و کلیه شهرداران شهرستان لنگرود در سالن کنفرانس شهرداری لنگرود برگزار گردید

جلسه کارگروه ساماندهی سگ ها ی بلاصاحب با حضور دادستان محترم جناب آقای دکتر کرمی …