چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار شهرستان لاهیجان :رسالت همه ما انتقال حفظ و باز خوانی ارزش های دفاع مقدس است.

اختصاصی همای گیلان:جلسه گرامیداشت هفته دفاع مقدس مورخ ۹۹/۶/۱۹ به ریاست فرماندار شهرستان لاهیجان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد .


یونس محمودی رسالت همه مسئولان پس از اتمام جنگ را نه تنهاحفظ ارزش های این آثار برشمرد و خاطرنشان کرد: بایستی برای احیا و بازنگری این تفکر دفاعی دینی و انتقال آن به نسل های آینده تلاش شود و اهتمام جدی در انتقا ل حفظ و باز خوانی ارزش‌ها داشته باشیم.
وی وظیفه مسئولان را حفظ و صیانت و حفاظت از حدود و ستور ارزش ها ومبنای فکری و ارزشی دینی بر شمرد که امری بسیار مهم است .
فرماندار شهرستان در خصوص برگزاری نمایشگاهی با عنوان ارزش‌های دفاع مقدس که به دستاوردهای ۴۰ ساله نظام مقدس جمهوری اسلامی خصوص نیروهای دریایی سپاه که حاشیه استخر فراهم می‌شود گفت: ما موظف هستیم که ستاد گرامیداشت را به صورت کلی و اساسی و مختصر تشکیل دهیم این نمایشگاه با توجه به وضعیت کوید ۱۹ و تذکرات بهداشت بایستی با اقتدار و خدای نکرده هیچگونه سهل انگاری انجام شود و در این خصوص همه اعضای کمیته ها موظف و غرفه هایی که تعیین میشود چگونگی امکانات توسط دبیران این کمیته ها باشد و تهمیدات لازم انجام بگیرد .

وی افزود :نمایشگاه باید علاوه بر اقتدار فرهنگی بیانگر بعد اقتصادی و اقتصاد مقاومتی دولت نیز بوده و بخشی بیانگر رویکرد فیزیکی و بخشی دیگر بیانگر آمار و توصیف و با توجه به تحریم‌ها بیانگر کارایی باشد همچنین تنظیم یک بانک اطلاعاتی لاهیجان در آیینه آمار می تواند از نمایشگاه شروع شود.
وی در خصوص محل برگزاری نمایشگاه در حاشیه استخر تشکیل میشود گفت : مکان نمایشگاه غیر مسقف است و تفرجگاه می باشد که می توان اطلاعات رابا ظرایف هرچه تمام تر به مردم انتقال داد .

خبرنگار:شقایق کیهان

با کانال همای خبر همراه باشید.http://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

الکترونیکی شدن آزمون‌ها در سطح وسیع به شرط اختصاص بودجه

الکترونیکی شدن آزمون‌ها در سطح وسیع به شرط اختصاص بودجه   رئیس سازمان سنجش کشور: …