چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار شهرستان لاهیجان :ملاک عملکرد همه ما مردم هستند ،اگر بازار رابه تعادل برسانیم بخش عمده ای از مشکلات اجتماعی حل خواهد شد

همای گیلان:جلسه ستاد تنظیم بازار به سرپرستی فرماندارشهرستان لاهیجان با حضور روسای ادارات و مسئولان ستاد تنظیم بازار در فرمانداری این شهرستان تشکیل شد .
دطی این جلسه ضمن بررسی عوامل بازار برای رفع موانع و مشکلات پیش روی بازار تدابیری اندیشیده شد.
مهندس میر غضنفری در این جلسه مردم را ملاک عملکرد مسئولین دانست و گفت: یکی از مواردی که آسیب جدی به مردم وارد می‌کنند به هم زدن تعادل بازار است لذا وظیفه مسئولین مرتبط این است که نگذارند تعادل در بازار به هم بخورد.
وی گفت: اولویت با بازار خودمان است کسبه ای که از لحاظ قانونی عوارض و مالیات می‌دهند حق قانونی دارند و زمانی ما می‌توانیم بازارهای موازی هفتگی یاروزانه برای آنها تهیه کنیم که بازار آسیب نبیند و اولویت با شهرستان باشد .
فرماندار شهرستان خاطرنشان کرد: بعضی از کسبه ها علی رغم تذکرات به صورت خفا تخلف می‌کنند و مردم را در مضیقه میگزارند ،یکسان نبودن قیمت ها کماکان وجود دارد و یک نرخ نبودن و نداشتن تعادل در حوزه قیمت می‌طلبد که ادارات مرتبط در کنارتعزیرات با متخلفین برخورد کنند مردم نظارت‌ما را باید احساس کنند و با وجود احترامی که برای بازاریان قائل هستیم اما با کسانی که به نام بازاری و پشت پرده ی کسبه پنهان می‌شوند باید برخورد شود.
درپایان مهندس میر غضنفری از ادارات مرتبط با تنظیم بازار ،تعزیرات خواست ک به بحث کالای قاچاق توجه ویژه داشته باشند وبحث موسیقی در رستورانها و اضافه نرخ بررسی شود.

عکس و خبر : آتنا و شقایق کیهان

About سردبیر ارشد

Check Also

معاون وزیر صمت و رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران خبر داد ؛ زنجیره های تامین و تولید گیلان از مهم ترین زنجیره های تولیدی کشور

معاون وزیر صمت و رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی …