چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار شهرستان لاهیجان: ٢٢۵ تن مرغ گرم در شهرستان لاهیجان جذب شده است . سهمیه ی روغن خانگی ۱۰۳ تن بوده که ۵۰ تن جذب شده است .

اختصاصی همای گیلان:جلسه ی ستاد تنظیم بازار شهرستان لاهیجان به ریاست فرماندار در سالن اجتماعات این شهرستان برگزارگردید .

طی این جلسه فرماندار شهرستان لاهیجان د خصوص جذب قدر السهم مرغ و روغن در شهرستان لاهیجان گفت :قدر السهم روزهای اخیر شهرستان وارد میشود و در فاز اول مرغ متجمد ۲۳ تن سهمیه ی لاهیجان بود که تماما جذب شد و ثانیا در فاز دوم ۲۱ تن سهمیه ی شهرستان بوده ک در حال جذب است و تعهد میشود که این مقدار را به سقف اول هم برسانیم .
وی در خصوص جذب روغن نیز گفت :۱۰۳ تن سهمیه ی روغن خانگی بوده که ۵۰ تن آن جذب شده است و ۱۸۱تن روغن صنعتی سهمیه داشتیم که تماما جذب شده است که از عنایت ویژه ی مدیر کل صمت استان تشکر می شود .
یونس محمودی اظهار داشت: ما در بسیار ی از آمار ها خروجی خوبی داشته ایم و تاکید بنده این است که در سایه ی هم فکری و هم اندیشی بسیاری از موضوعات را شناسایی و بعضا بر آن غلبه کنیم که نمونه اش بحث روغن های صنعتی بود؛،هر تصمیمی که میگیریم لازمه ی تصویب و احیانااعلام است یقین بدانید با حساسیتی که داریم بلافاصله به رشته ی تحریر در می آوریم و بخصوص به مقامات استان و از استان به کشور اعلام می شود.

وی گفت : آن دسته از اقلامی که با ارز نیمایی وار می شود بدون شک در فناوری تولید و مواد تولید شده با هزینه هایی همچون نقل محل ،ارزش افزوده و مواد اولیه از سایر کشورها وارد می شود که شاهد بعضی افزایش قیمت ها هستیم .

فرماندار شهرستان لاهیجان در بحث لاستیک ناوگان درون شهری و برون شهری گفت:در حوزه ی ناوگان برون شهری مشکلی وجود ندارد بحث ناوگان برون است که میتوانند در سامانه ثبت نام کنند .
یونس محمودی در خصوص آرد اظهار داشت :میزان قدر السهم آرد تثبیت شد و برای ذخیره با استان صحبت شد و سهمیه ی ما برای فصل سرما جذب شده که بر اساس ضرورت توزیع خواهد شد .
وی در پایان افزود در خصوص محدودیتهای کرونایی از روز شنبه همه ی نهادها چه نظارتی چه هدایتی چ انتظامی همه موظف به احیای سیاست هستند وتا بتوانیم به امید خداوند وضعیت زرد شهرستان را از بین برده و به وضعیت سفید تبدیل کنیم .

خبرنگار:شقایق کیهان

About مدیر خبر1

Check Also

تولید سالانه ۷۰ میلیارد نخ سیگار در کشور

تولید سالانه ۷۰ میلیارد نخ سیگار در کشور دبیر جمعیت مبارزه با دخانیات ایران: 🔹۶ …