چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار شهرستان لاهیجان: یکی از ریز مولفه های جهش تولید، پدافند غیر عامل است .

اختصاصی همای گیلان:دومین جلسه ی شورای پدافند غیر عامل شهرستان لاهیجان به ریاست فرماندار در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار گردید .

شایان ذکر است ۵ کارگروه و روسای اداره جات و ۵ تن از مدیران عضو این کارگروه می باشند .

در این جلسه با دستور فرماندار مصوب گردید که با توجه به مذاکرات و مصوبات ستاد بحران و جلسه ی ستاد پدافند غیر عامل به منظور جلوگیری از هر گونه آسیب های محتمل به شهروندان لاهیجان خصوصا درخصوص سوخت ترتیبی اتکا شود تا مدیر عامل شرکت پخش و فراورده های نفتی استان به همراه مدیر شرکت نفت شهرستان نسبت به تعبیه ،تامین ،تحویل و معرفی این کار انجام شود .

فرماندار شهرستان لاهیجان ضمن تبریک یوم الله ۱۳ آبان و تسخیر لانه ی جاسوسی آمریکا و تشکر از اقدامات فعالانه ی اعضای شورا در خصوص برنامه ها و سیاست هادر هفته ی پدافند غیر عامل گفت :
پدافند غیر عامل مهم،تاثیر گذار و کاهنده ی آسیب های فیزیکی ست مشروط بر آن که مسئولان قبل از وقوع حوادث و اتفاقات امر مهم پیشگیری را مقدم بر در مان کند زیرا پیشگیری بسیار کم هزینه و درمان پر هزینه است و لازمه ی این امر آن است که سیاست هاو برنامه ها قبل از حلول سال تدوین و به دبیرخانه های شهرستان ارسال شود تا بتوانیم عملکرد ها را به صورت ملخص ، مفید و مجلل در اختیار سازمان پدافند غیر عامل قرار دهیم .
دکتر یونس محمودی خاطر نشان کرد :در سال جهش تولید ما وظیفه داریم تا دوام و قوام تولید رافراهم و مقدمات این جهش را مهیا کنیم که یکی از ریز مولفه های این جهش پدافند غیر عامل است که توسط وزارت کشو به ما ابلاغ شده است .
وی افزود :خودمراقبتی و خودحفاظتی نیز از دغدغه های اصلی فرمانداران است که از بروز بحرانهای شهری جلوگیری شود و هدف این است که از هر گونه اضرار و ضرر پیشگیری شود .

خبرنگار:شقایق کیهان

با کانال همای خبر همراه باشید.http://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

شرکت مخابرات ایران، پروانه یکپارچه شبکه و خدمات ارتباطی دریافت کرد

شرکت مخابرات ایران، پروانه یکپارچه شبکه و خدمات ارتباطی دریافت کرد مهندس مجید سلطانی، مدیرعامل …