چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار شهرستان لاهیجان: ۹۱ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های شهرستان بستری می باشند تا کنون ۹۶ هزار و ۳۰۵ نفر در شهرستان واکسینه شدند. بر اساس رنگ بندی وضعیت شهرستان لاهیجان نارنجی است .

جلسه شهرستانی ستاد مقابله با کرونا مورخ ۱۴۰۰/۶/۱۶در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان لاهیجان تشکیل شد.


اختصاصی همای خبر/در این جلسه فرماندار لاهیجان با بیان اینکه کرونا ویروس و سویه های ناشی از آن هیچگونه حد و مرزی نخواهند داشت و سویه های دیگرآن سهمناک تر و شدیدتر در حال انتشار است گفت: اقدامات شبکه بهداشت و درمان قابل ستایش است اما میزان واکسن ها از نگاه من ناکافی می باشد.
وی با بیان اینکه در حال حاضر ۹۱ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های شهرستان بستری هستند گفت: میزان بستری ها نسبت به ماه گذشته در حال تنزیل است اما این بیانگر پیروزی ما نیست و هرگونه سهل انگاری و عادی انگاری خطر ابتلا به کرونا را افزایش و رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی از عوامل مهم پیشگیری می‌باشد.
محمودی اظهار داشت :لاهیجان مرکز ثقل اطبا و تجمیع بیماران است و این مستلزم آن است که نگاه مسئولان را به شهرستان معطوف کند .

فرماندار لاهیجان در ادامه با تاکید بر اینکه اتاق اصناف شهرستان با نظارت بیشتر بر روی صنوف کسبه و بازار داشته باشد گفت :رعایت دستورالعمل ها وظیفه هر مسئول و شهروندی می باشد.

خبرنگار:شقایق کیهان

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

بازدید دکتر محمد کرمی دادستان شهرستان لنگرود دکتر جلالی فرماندار شهرستان لنگرود  مهندس ابراهیمی شهردار چاف وچمخاله به همراه ریاست کلانتری ۱۳چاف وچمخاله از رودخانه چمخاله جهت پاکسازی گیاه مهاجم سنبل آبی

بازدید دکتر محمد کرمی دادستان شهرستان لنگرود دکتر جلالی فرماندار شهرستان لنگرود مهندس ابراهیمی شهردار …