چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار شهرستان لنگرود در جلسه ستاد تنظیم بازار و کارگروه آرد و نان: در هفته اخیر بازار مرغ به تعادل رسیده است /ستاد تنظیم بازار و رصد بیشتری بر قیمت‌ها داشته باشد/ توزیع روغن روستا ها به تعاونی های روستایی تحویل داده می شود/دو گانه سوز شدن نانوایی‌ها و مانور دوگانه سوز شدن آنها باید انجام شود /توزیع به موقع نهاده‌های کشاورزی وحمل تدریجی آنها با توجه به ضرورت آن برای کشاورزان باید انجام گیرد.

جلسه ی ستاد تنظیم بازار و کارگروه نان و آرد به ریاست فرماندار شهرستان لنگرود و با حضور اعضای این ستاد در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

اختصاصی همای گیلان:در این جلسه مهندس حیدری ضمن بررسی چگونگی توزیع اقلام و نهادهای اساسی و نقش بخشداری و اداره تعاون در توزیع این گونه اقلام گفت :حسب ضرورت و نیاز و جو روانی ،روغن و نهاده‌های مورد نیاز باید به دست روستایی ها برسد و بخشداری باید پاسخگوی روستاها باشد.

حیدری از تعادل بازار مرغ در هفته اخیر خبر داد و گفت:در مرغداری ها باید سیاستی اتخاذ شود که جوجه‌ریزی ثبات پیدا کند تا در ایام عید با کمبود مرغ مواجه نشویم .

وی در خصوص توزیع نهادهای کشاورزی و کود مورد نیاز کشاورزان گفت: بازارنهاده های کشاورزی باید به ثبات رسیده و توزیع شود و سیاستگذاری حمل تدریجی نهادهای کشاورزی با توجه به ضرورت برای کشاورزان صورت گیرد تا با کمبود این نهادها مواجه نباشیم و نهاده ها به موقع گرفته و توزیع شود.

حیدری در خصوص دوگانه سوزشدن نانوایی‌ها با توجه به رسیدن فصل زمستان و ایام برف خاطرنشان کرد: با انجام سیاست های تشویقی نانوایی‌ها باید دوگانه سوز شوند ومانور دوگانه سوز شدن را انجام دهیم که نانوایی ها در ایام برف و قطع برق احتمالی دچار مشکل نشوند. تاکنون ۹۱ واحد از ۲۳۹ از نانوایی‌ها تقویت و دوگانه سوز شده اند .

وی در ادامه توزیع آرد به موقع به موقع به نانوایی ها را را امری بسیار اساسی برشمرد و گفت :در توزیع به موقع آرد با پیمانکار هماهنگی صورت گیرد و اگر نیازی ببه مصوبات استانی بود انجام شود .

فرماندار لنگرود در پایان با اشاره به فرارسیدن شب یلدا و تامین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم گفت:اعضای ستاد تنظیم بازار تعزیرات و اداره صنعت و معدن ،تجارت رصد بیشتری برقیمت ها داشته باشند و در آستانه این شب با گرانی برخورد شود امیدوارم با تعامل های سازنده بتوانیم دوره بحران مربوط به تامین کالاهای اساسی را بگذرانیم و ثبات برسیم.

خبرنگار:شقایق کیهان

با کانال همای خبر همراه باشید.http://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

تیم والیبال دانش‌آموزی ایران قهرمان جهان شد

تیم والیبال دانش‌آموزی ایران قهرمان جهان شد تیم والیبال دانش آموزی ایران با شکست آلمان …