چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار شهرستان لنگرود در جلسه شورای اداری؛ به بازدید سرزده از ادارات اعتقادی ندارم | باید به مدیر بودن خود افتخار کنیم

همای گیلان:«رحیم حیدری» در چهارمین جلسه شورای اداری لنگرود که امروز (پنج شنبه، ۱ آبان) در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد، با اشاره به همه گیری بیماری منحوس کرونا که همه جوامع بشری را درگیر خود کرده است، گفت: اکنون که بشریت در برابر ابن بیماری زانو زده تنها موضوع مهم، توجه به دستورات ستاد مبارزه با کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی است.

فرماندار شهرستان لنگرود بزرگترین امر به معروف در شرایط کنونی را رعایت بهداشت دانست و افزود: توصیه و رعایت بهداشت باید توسط همه افراد صورت گیرد و تنها راه حل موجود برای مبارزه با ویروس کرونا رعایت پروتکل‌های بهداشتی است.

*لزوم ارائه گزارش عملکرد ادارات در جلسه شورای اداری

وی با بیان اینکه شورای اداری جایگاهی است که با گزارش عملکرد ادارات همراه است، تصریح کرد: از این به بعد در جلسات شورای اداری روسای برخی از ادارات گزارش عملکرد ارائه خواهند داد.

حیدری، روسای ادارات را بهترین و دلسوزترین افراد دانست و خاطرنشان کرد: ما باید فضای جدیدی را برای خود ایجاد کنیم و به مدیر بودن خود به جهت خدمتگزاری به مردم افتخار کنیم. به بازدید سرزده از ادارات هم اعتقادی ندارم چرا که‌شان مدیران را والا می‌دانم.

فرماندار شهرستان لنگرود ضمن تکریم ارباب رجوع، گفت: کارکنان ادارات را باید با استدلال و وعظ و در نهایت برخورد قانونی تلاشگر بار آوریم تا در مراجعه ارباب رجوع بهترین راه حل را جهت تسهیل امور ارائه دهند.

وی با اشاره به اینکه در جلسه شورای اداری قبل مصوب شد که ادارات شهرستان گزارش عملکرد خود را به فرمانداری ارائه دهند، افزود: تاکنون بخشی از ادارات گزارش عملکرد خود را ارائه دادند که باید مابقی نهادها و ادارات وضعیتی از شش ماهه خود ارائه دادند چرا که ما در مقابل مردم پاسخگو هستیم.

 حیدری با تأکید بر اینکه مدیران بر عملکرد افراد زیرمجموعه خود نظارت بیشتری داشته باشند، افزود: فرمانداری دستگاه ارشد در شهرستان است که این مجموعه نیز بر عملکرد مدیران و دستگاه‌های اداری نظارت و بررسی خواهد کرد.

* روسای ادارات رسانه‌ها را یاوران خود بدانند

حیدری در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر اینکه روسای ادارات، رسانه‌ها را به عنوان یاور خود بدانند، خاطرنشان کرد: روسای ادارات در مقابل سوالات اصحاب رسانه پاسخگو باشند و پیوند با رسانه‌ها را مستحکم‌تر و مسیر تفاهم و همکاری را در پیش گیرند.

فرماندار شهرستان لنگرود یکی از رسالت‌های بزرگ را موضوع اشتغال دانست و خاطرنشان ساخت: مهم‌ترین هدف ایجاد اشتغال است و کمیته اشتغال در فرمانداری فعال خواهد شد.

عکس: ابوالفضل شکری

با کانال همای خبر همراه باشید.http://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

جلسه با مغازه داران مسیر رودخانه اصلی شهر از پل بتنی تا پل خاله جهت کمک به بازگشایی کنار رودخانه با  توافق  صاحبان اصلی مغازه ها باحضور شهردار محترم واعضای محترم شورای شهر لنگرود

جلسه با مغازه داران مسیر رودخانه اصلی شهر از پل بتنی تا پل خاله جهت …