چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار شهرستان لنگرود در نشست مجمع مشورتی شهرداران و روسای شورای های اسلامی شهرهای مراکز شهرستان های گیلان: تاثیرگذاری لنگرود در مباحث سیاسی و اقتصادی/

فرماندار شهرستان لنگرود در نشست مجمع مشورتی شهرداران و روسای شورای
های اسلامی شهرهای مراکز شهرستان های گیلان: تاثیرگذاری لنگرود در مباحث سیاسی و اقتصادی/


نقش تاثیرگذار مجمع مشورتی شهرداران و روسای شوراها در چله تمدن سازی

فرماندار شهرستان لنگرود گفت: در چله تمدن سازی قرار داریم و نیازمند الگو سازی مباحثی هستیم و این مجمع مشورتی شهرداران و روسای شوراهای اسلامی در گیلان می تواند در تحقق این الگوسازی ها نقش تاثیرگذاری داشته باشد.

همای خبر- محمد رضا جلالی فرماندار شهرستان لنگرود با حضور در نشست مجمع مشورتی شهرداران و روسای شوراهای اسلامی شهرهای مراکز شهرستان های گیلان با خیر مقدم به روسای شوراهای اسلامی و شهرداران حاضر در این جلسه اظهار کرد: حضور در این مجمع را توفیقی برای خودم می دانم.

وی با بیان اینکه لنگرود و چمخاله قطعه ای از بهشت است افزود: لنگرود به لحاظ تاثیر گذاری در مباحث اقتصادی، سیاسی و… از ظرفیت های فراوانی برخوردار است اما متاسفانه طی سنوات گذشته به خوبی از این فرصت ها استفاده نشده و معتقدم راه های نرفته فراوانی وجود دارد که باید بیشتر از آن ها استفاده شود.

فرماندار شهرستان لنگرود با تاکید به اینکه هر دوره از فعالیت شوراها شاهد حضور افراد توانمندتر در شوراها نسبت به ادوار گذشته هستیم بیان کرد: معتقدم باید به ظرفیت های دیگری بابت جذب منابع مالی توجه کرد و از منابع خدادادی که در اختیار داریم استفاده کنیم تا در آینده دیگران ما را متهم به بی توجهی نکنند و اگر تمایل به پیشرفت داریم باید ثروت ساز باشیم .

وی با اشاره به اینکه باید از منابعی که در اختیار داریم برای ثروت سازی استفاده کنیم افزود: در چله تمدن سازی قرار داریم که نیازمند الگو سازی مباحثی هستیم و این مجمع می تواند در تحقق این الگوسازی ها نقش تاثیرگذاری داشته باشد.

فرماندار شهرستان لنگرود با تاکید بر تحقق مدیریت یکپارچه شهری تصریح کرد: با تحقق این مهم بسیاری از دغدغه ها برطرف می شود و به واسطه افزایش مهاجرت ها از روستاها به شهرها باید به ایجاد اشتغال توجه داشت و همچنین شهرهایی که اقتصاد قوی داشته باشند، می توانند بسیار موفق در حوزه مدیریت شهری عمل کنند .

وی با قدردانی از تلاش های مجموعه مدیریت شهری لنگرود افزود: باید تعاملات افزایش پیدا کند و یقینا با افزایش تعاملات رضایتمندی مردم نیز افزایش پیدا می کند.

About نسرین عشقی

Check Also

معرفی هیات داوران بخش کودک و اصلی سیزدهمین جشنواره‌ تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان هیات داوران بخش کودک و اصلی سیزدهمین جشنواره‌ تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان طی احکامی از سوی دبیر جشنواره معرفی شدند

معرفی هیات داوران بخش کودک و اصلی سیزدهمین جشنواره‌ تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان هیات داوران …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *