چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار شهرستان لنگرود در پی ترور دانشمند ایرانی، ضمن اظهار تاسف برای دشمنان، این شهادت را به رهبر فرزانه انقلاب و عموم مردم تسلیت گفت.

اختصاصی همای گیلان، به گزارش خبرنگار ما از لنگرود، ” مهندس رحیم حیدری” فرماندار شهرستان لنگرود در پی ترور دانشمند ایرانی محسن فخری زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع، ضمن اظهار تاسف برای دشمنان، این شهادت را به رهبر فرزانه انقلاب و عموم مردم تسلیت گفت.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران نهضتی بود که با راهبریهای حکیمانه حضرت امام رضوان الله تعالی علیه با تقویت نگاه خودباوری و استقلال طلبی در مردم ایران آغاز شد و با قطع دستهای اجانب از منافع کشور ادامه یافت.‌ در این مسیر انواع و اقسام مضایق و ابتلائات توسط نظام استکباری متوجه مردم ما شد. از جنگ تحمیلی تا تحریمهای ظالمانه و کمر شکن تا انواع و اقسام ترفندها و توطئه های دیگر.

فرماندار لنگرود در ادامه تصریح کرد: منطق کور و زبونانه ترور، یکی از روشهای ذلیلانه نظام استکباری هست که گاهگاهی توسط اذناب خودفروخته خود مورد استفاده شان قرار میگیرد و بهترین فرزندان این آب و خاک را به خاک و خون می کشد.

وی با شاره به اینکه ترور دانشمند برجسته و عزیز جناب دکتر محسن فخری زاده نیز که از انسانهای پرورش یافته این انقلاب بود نیز از همین زمره هست، افزود: فقدان هر کدام از این چهره های نورانی برای انقلاب اسلامی ثلمه ای دردناک است ولی انقلاب زایا و پوینده فخری زاده های زیادی را می پروراند و با قدرت و توان به راه خود ادامه خواهد داد.

مهندس حیدری در پایان شهادت این فرزند انقلاب را به مقام معظم رهبری و همه دلسوزان نظام اسلامی و مردم عزیز و قدر شناس تسلیت عرض کرد.

گزارش از سید صادق عابدینی، خبرنگار شهرستان لنگرود

با کانال همای خبر همراه باشید.http://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

حضور منطقه آزاد انزلی در ایران اکسپو

حضور منطقه آزاد انزلی در ایران اکسپو   ششمین دوره نمایشگاه توانمندی‌های صادرتی ایران (ایران …