چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار شهرستان ماسال: رسانه همسو ، رسانه ای است که همسو با نظام باشد مهندس گیل چالانی


همای خبر/مهندس گیل چالانی در آخرین جلسه شورای اداری شهرستان در سال ۱۴۰۱ ،ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، فرارسیدن عید نوروز و سال نو گفت:

سال جدید سالی پراز خیر و برکت برای مردم و سربلندی دولت سیزدهم و نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد بود.
وی به اتفاقات رقم خورده در سال جاری اشاره داشت و یکی از آنها را اغتشاشات برشمرد وگفت: معاندیدن و دشمنان با ورود به جلگه جنگ نرم و برنامه ریزی های انجام شده در خصوص سرنگونگی نظام مقدس اقدام کردند و در این راستا مردم نشان دادند که پشتیبان ولایت فقیه و نظام هستند و راهی که از سال ۵۷ شروع کردند ادامه دار خواهد بود .

فرماندار به مسمومیت دانش آموزان برخی از مدارس اشاره داشت وبیان کرد: همین موضوع نیز از اقدامات دشمنان و معاندین بوده که باعث تشویش و نگرانی در بین دانش آموزان ومردم ایجاد کردند
وی ادامه داد: کسانی که شئونات اسلامی را رعایت نمی کنند و با بد حجابی بی حجابی به امت اسلامی بی احترامی میکنند برخورد فرهنگی و نیز برخورد سلبی صورت گیرد.

مهندس گیل چالانی با اشاره به تقارن ایام تعطیلات نوروزی و ماه مبارک رمضان گفت: ماه مهمانی خدا ماه پرفضیلتی است که با توجه به شروع تعطیلات نوروزی در راستای ارائه خدمات به مسافراین با رعایت شئونات اسلامی اقدام شود.

وی به فرصت یکساله به ادارات در راستای خدمات رسانی به مردم اشاره داشت و گفت :عدم توانایی مدیریت برخی از مدیران باعث ایجاد نارضایتی بین مردم شده که باید در سال جدید تلاش مضاعفی در راستای ارائه خدمات به مردم داشته باشند.

فرماندار شهرستان گفت: تغییر سطح مدیران در برخی ادارات گویای این است که پیگیر ارائه خدمات باشند تا دنبال تغییرات آنها نباشیم.

رئیس شورای اداری شهرستان گفت: در سایه آرامش تعامل، هم افزایی کار را پیش ببریم اما برخی از مدیران باید تغییر رویه بدهند .

فرماندار به شروع بازار عید و لزوم تامین کالای اساسی در شهرستان بالاخص مرغ و گوشت و نان تاکید کرد و بیان نمود: حضور مسافران در سال جدید بیش از سنوات گذشته خواهد بود و این امر مستلزم آن است برای تامین کالای اساسی با قیمت مصوب در ستاد تنظیم بازار اقدام شود.
وی به برخورد جدی و مستمر کارگروه آرد ونان و کمیته مشترک در طول روز تاکید کرد و افزود:

تغییر ساعات کاری نانوایان با توجه به شروع فصل کشاورزی و تخصیص آرد وفوق العاده و نیز حلول ماه مبارک اشاره داشت.
وی از عدم استقرار اداره تعزیرات حکومتی در شهرستان با توجه به تجهیز مکان و استقرار این اداره از عدم پیگیری اداره استانی نیز ابراز نگرانی کرد.

وی گفت رسانه همسو از نظر ما رسانه ایست که همسو با نظام هستند و به نقد مغرضانه برخی از رسانه های معاند اشاره داشت وبیان کرد ما آبروی خود را برای نظام و حکومت گذاشتیم و ضمن تشکر از کمک رسانه های همراه از ایجاد ناامیدی برخی از رسانه ابراز نگرانی کرد.

فرماندار به لایروبی انهار درجه ۳ و ۴ تاکید کرد و گفت: کود شیمیای از طریق کارگزاری ها جذب شود.

فرماندار با اشاره به نزدیک شدن به چهارشنبه آخر سال با اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته جهت ایام پایانی سال اظهار کرد: تمهیدات لازم به منظور حفظ امنیت مردم پیش‌بینی‌شده و ضرورت های اقدام هربخش در دستور کار قرار گرفته است.
فرماندار از مردم درخواست کرد تا با رعایت موارد ایمنی در چهارشنبه آخر سال، حافظ جان خود و دیگران باشند.

وی گفت رسانه ها در راستای اقناع سازی مردم به جهت عدم استفاده از خودروی شخصی در ایام تعطیل و دعوت به آرامش در زمان شلوغ و حضور مسافر اشاره داشت و به حضور کامل کارکنان ادارات در ایام نوروز تاکید کرد.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

مرد مغازه دار کارگر خود را با چاقو کشت/ متهم به قتل می گوید مقتول مدتی پیش به خواهر او تجاوز کرده

مرد مغازه دار کارگر خود را با چاقو کشت/ متهم به قتل می گوید مقتول …