چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار شهرستان ماسال: رکن اصلی انتخابات بر پایه سلامت،امنیت،مشارکت و رقابت معنا پیدا می کند


اختصاصی همای گیلان، فرماندار شهرستان ماسال در اولین نشست خبری با خبرنگاران شهرستان، جایگاه خبرنگاران را در حضور حداکثری مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی مثبت ارزیابی کرد و افزود: خبرنگاران همیشه در طول ۴۰ سال که از عمر انقلاب اسلامی می گذرد خوش درخشیدند به نوعی که در کشور و حتی کل دنیا رشته ای تحت عنوان علوم ارتباطات در بخش علمی حائز اهمیت است .

وی با بیان اینکه علوم ارتباطات یک عرصه گسترده است که با موضوعات مختلفی در عرصه های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی رقم خورده است، افزود: جایگاه رسانه در عرصه های مختلف همچون علوم ارتباطات بر همگان روشن است که با عرصه های فرهنگی و اجتماعی عجین شده است.
وحید پور حضرت افزود: در دولت یازدهم و دوازدهم نگاه ویژه ای به اصحاب رسانه شده است و این نگاه مستمر ادامه پیدا خواهد کرد واز تمام ظرفیت خبرنگاران در جهت کاستی های شهرستان بهره لازم را خواهیم کرد.

وی بیان داشت: خبرنگاران باید بدون قرض ورزی در جهت کمک به کاستی های شهرستان مدیران را یاری نمایند و با انتقاد سازنده بتوانند وظیفه خطیر خود را در جهت توسعه شهرستان بکار گیرند.
پور حضرت با اشاره به اینکه ظرفیتها و قابلیتهای منحصر به فردی در شهرستان وجود دارد اظهار کرد: در کنار این ظرفیتها، کاستی هایی در شهرستان وجود دارد که قابل لمس هستند و باید بپذیریم که زیرساختهای کافی در زمینه صنعتی وجود ندارد.

فرماندار شهرستان با بیان اینکه امروز شرایط اقتصادی و مالی به گونه ای است که باید با مدیریت صحیح بتوانیم بر مشکلات غلبه کنیم افزود: باید در بحث تامین اعتبار پروژه های عمرانی، با تمام توان از امکانات و ظرفیتهای شهرستان بهره مند شویم.
فرماندار شهرستان در ادامه با اشاره به چهار رکن اصلی انتخابات افزود: انتخابات بر اساس چهار رکن سلامت ، امنیت ، مشارکت، و رقابت سالم پایه گذاری شده که مقوله سلامت و امنیت برای وزارت کشور ضروری است و بحث مشارکت که مقام معظم رهبری هم به این مقوله تاکید داشتند که اعتماد مردم بیش از بیش شود و قطعا مشارکت حداکثری امری ضروری است و خیلی از معاندین سعی دارند فضای یاس و ناامیدی را در بین مردم رواج دهند .

وی ادامه داد در این امر مهم خبرنگاران می توانند نقش بسزایی در رقابت سالم انتخابات داشته باشند.


خبرنگار عطیه نصرتی

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

واکاوی نمایش ضعیف ملی پوشان والیبال در لیگ ملتها

مجید صبوحی کارشناسی فرهنگی ورزشی و مربی والیبال طی یادداشتی نوشت: در آستانه المپیک ریو …