چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار شهرستان ماسال: شهرستان ماسال درپرداخت تسهیلات تبصره ۱۶ و۱۸ رتبه اول و دوم با همکاری دستگاههای متولی را کسب کرده است

فرماندار شهرستان ماسال:

شهرستان ماسال درپرداخت تسهیلات تبصره ۱۶ و۱۸ رتبه اول و دوم با همکاری دستگاههای متولی را کسب کرده است

فرماندار ماسال در اولین شورای اداری شهرستان ماسال سال ۱۴۰۳ که امروز چهار شنبه ۲۹ فروردین در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید ضمن تبریک حمله شایسته چند روز گذشته فرزندان شجاع ملت مسلمان ایران که بر اساس اصل دفاع مشروع و منطبق بر موازین بین‌المللی در پاسخ به جنایت‌های رژیم صهیونیستی صورت گرفت،بیان داشت: وعده صادق جلوه‌ پرفروغ دیگری از عزت و اقتدار ایران اسلامی را نمایش گذاشت.

 

وی افزود: این اقدام موجب خوشحالی و دلگرمی آزادگان جهان و به ویژه مردم غزه شد. همچنین این اقدام دقیق، سنجیده و قاطعانه، مطالبه عموم مردم عزیز ایران بود و به همین دلیل با استقبال و همراهی چشمگیر مردم مواجه شد.

 

فرماندار ماسال در این جلسه به موضوعات مختلفی که در دستور جلسه آورده شده بود پرداخت و بیان نمود: تسهیلاتی حمایتی که دولت در حوزه فرزند آوری ازدواج و مسکن درنظر گرفته بود با همکاری وتعامل بانکها افزایش آماری قابل توجهی را در برداشته است.

وی بیان داشت: شهرستان ماسال درپرداخت تسهیلات تبصره ۱۶ و۱۸ رتبه اول و دوم با همکاری دستگاههای متولی را کسب کرده است.

مهندس گیل چالانی گفت وام مسکن برای افرادی که فاقد مسکن هستند توسط دولت برنامه ریزی شده که مستلزم همکاری بانکها می باشد.

وی بر لزوم رفع مشکلات چاههای کشاورزی

و نیز جلوگیری از ساخت وسازهای غیر مجاز در ارضی ملی و کشاورزی را تاکید کرد وافزود گشت های پلیس ساختمان با

همکاری بیش ازپیش دهیاران و دستگاههای منولی بسیار حائز اهمیت است.

گیل چالانی به لزوم ترویج، تشویق و تبیین احکام دینی مانند حجاب و پیش گرفتن کار فرهنگی و رویکرد اصلاحی توسط افراد و دستگاه‌های متولی امر فرهنگ اشاره کرد و گفت: مصوبات قرارگاه عفاف و حجاب قانونی بوده و لازم الاجرا می‌باشد.

 

وی افزود: ضروری است تا تمامی دستگاه‌ها، ادارات، صنوف، اماکن و دیگر مراکز خدماتی اعم از دولتی و خصوصی، نسبت به رعایت منشور اخلاقی ابلاغی حوزه متبوع خود اهتمام نمایند

About مدیر خبر1

Check Also

” اعلام برنامه های دهه کرامت در گیلان

” اعلام برنامه های دهه کرامت در گیلان مسئول کانون جوانان رضوی گیلان اذعان کرد: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *