چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار فومن خبر داد خسارت ۲۱ میلیارد ریالی برف به فومن

اسماعیل قربانزاده عصر امروز در مراسم تجلیل از خادمین بخش دولتی و خصوصی، اظهار کرد: بحران برف در این شهرستان با همکاری مردم و مسئولان به خوبی مدیریت شد.

139211151803444372052453

وی با اشاره به اینکه برف اخیر ۲۱ میلیارد ریال خسارت در فومن به جا گذاشت، افزود: در مدیریت بحران ۱۰ دستگاه لودر و ۱۳۵ دستگاه تراکتور از بخش دولتی و خصو صی و کامیون و دیگر وسایل کمکی کار کردند.

فرماندار فومن با بیان اینکه مدیران برف را مدیریت نکردند بلکه برف مدیران را مدیریت کرد،گفت: فاصله ما با صو معه‌سرا زیاد نبود اما توانستیم در روزهای نخست ستاد بحران برف در شهرستان تشکیل و اقدامات لازم در بارش شدید برف انجام شد.

فرماندار فومن با اشاره به اینکه بخش خصوصی کم زیادی در این برف انجام داد، تصریح کرد: از روزهای نخستین بارش برف در این شهرستان ۱۱ دستگاه لودر از بخش خصوصی، ۱۳۵ تراکتور ، چهار دستگاه بیل باکو و بسیاری دستگاه‌های دیگر برای انجام برف‌روبی و باز کردن خیابان‌ها فعالیت داشت.

قربانزاده با تأکید بر اینکه شهر ما بر خلاف شهرهای دیگر استثنایی است، خاطرنشان کرد: در بحران کم آبی آبرسانی به مزارع بالا دست سخت است، در زمان وقوع سیل به دلیل وجود رودخانه‌ها نیاز به تدبیر داریم و اکثر فصول سال هم ارتفاعات شهرستان پوشیده از برف است.

وی با اشاره به اینکه فومن راه ارتباطی با اکثر مناطق استان است، گفت: فومن به رشت، سراوان، صو معه سرا و سایر مناطق مرتبط است و مدیریت درست در برف بسیار حائز اهمیت است.

فرماندار فومن خخاطرنشان کرد: در بحران برف ۳۲ بیمار دیالیزی فومن، شفت و صومعه‌سرا بدون مشکل و آسیب خدمت‌رسانی شدند./تسنیم

About

Check Also

آیین استقبال از کاروان خادمین آستان قدس رضوی (ع) به‌مناسبت دهه کرامت

آیین استقبال از کاروان خادمین آستان قدس رضوی (ع) به‌مناسبت دهه کرامت   به مناسبت …