چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار لاهیجان؛ در هیچ کجای قانون نوشته نشده که مسئول دفتر نماینده برود در ادارات سرکشی کند

همای گیلان: نماینده دولت در شهرستان لاهیجان با اعلام اینکه سرکشی ها بر طبق قانون خوب است، گفت: در هیچ کجای قانون نوشته نشده که مسئول دفتر برود در اداره من سرکشی کند و این کار تضعیف فرماندار و حتی نماینده محسوب می شود.

به نقل از زبان گویا، سید محمد احمدی عصر پنجشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان لاهیجان بیان داشت: بر اساس قانون، بخشی از امور در شهرستان باید بطور مشترک با نماینده هر شهرستان مدیریت شود و برخی امور نیز در اختیار نماینده دولت است.

وی تصریح کرد: در بعد ملی نیازمند کمک های نماینده هستیم و منتظریم که به شهرستان کمک شود و در مقابل، مسئولان شهرستان وظیفه دارند به ابهامات پاسخ دهند.

نماینده دولت در شهرستان لاهیجان با اعلام اینکه سرکشی ها بر طبق قانون خوب است، گفت: در هیچ کجای قانون نوشته نشده که مسئول دفتر برود در اداره من سرکشی کند و این کار تضعیف فرماندار و حتی نماینده محسوب می شود.

فرماندار لاهیجان افزود: وقت زیادی برای انجام کارها نداریم و مدیران باید با صلابت و قدرت به مسائل رسیدگی کنند.

وی افزود: من در جریان انتشار فایل صوتی از جلسه با معاون وزیر راه و شهرسازی در فرمانداری لاهیجان نیستم چون انعکاسی به من داده نشد.

احمدی یادآور شد: شهرستان لاهیجان دوشنبه هفته آینده، میزبان شهدای گمنام خواهد بود و این افتخاری است که در چنین ایامی، سه شهید گمنام در این شهر تشییع و خاکسپاری می شوند.

وی همچنین شرکت در سرشماری عمومی نفوس و مسکن را بسیار مهم دانست و تاکید کرد: باید مردم را به ثبت نام اینترنتی در این طرح تشویق کرد.

 

 

14380610577

About سردبیر

Check Also

۳۴ هزار کشاورز در گیلان محصولات خود را بیمه کردند

۳۴ هزار کشاورز در گیلان محصولات خود را بیمه کردند رییس سازمان جهاد کشاورزی استان …