چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار لاهیجان: اعتبارات شهرستان لاهیجان ۸۴درصد افزایش یافت

همای گیلان، به گزارش روابط عمومی فرمانداری لاهیجان، فرماندار شهرستان اعلام کرد: اعتبارات عمرانی لاهیجان در سال جاری نسبت به سال گذشته بیش از ۸۴درصد افزایش یافته است.

?سید محمد احمدی روز دوشنبه در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان لاهیجان اظهارداشت: ۳۴۰میلیارد ریال اعتبارات عمرانی برای این شهرستان در سال ۹۶ تنظیم شده است که ضریب افزایش آن ۸۴و شش دهم درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل می باشد.

?وی افزود: تاکنون بخش زیادی از ادارات با سازمان برنامه و بودجه مبادله موافقتنامه داشته‌اند امیدواریم مابقی ادارات مبادرت به این امر نمایند تا شاهد اجرای عملیاتی طرح‌ها و پروژه ها باشیم.

?وی خاطرنشان کرد: تخصیص اعتبارات در سال جاری سه گونه نقدی، در قالب اوراق یکساله و بخشی نیز در قالب اوراق دو ساله اعلام و پرداخت می‌شود که نقدی برای پرداخت های ضروری صورت می گیرد.

?وی یادآورشد: این اعتبارات از محل تملک و دارایی های استان، قانون متوازن، جزء ۴۸قانون بودجه و سه درصد نفت و گاز تامین شده است که این اعتبارات در تمامی عنوان ها و همچنین اعتبارات ادارات شهرستان افزایش نشان می دهد.

?احمدی اعتبارات عمرانی سال گذشته شهرستان لاهیجان را ۱۸۴میلیارد ریال ذکر کرد.

?فرماندار شهرستان لاهیجان اظهارداشت: مدیران دستگاهها باید برنامه منسجم و منظم داشته باشند و نسبت به تخصیص و ابلاغ اعتبارات پیگیری داشته باشند.

?وی در پایان تصریح کرد: مسوولان ادارات موظف هستند تخصیص اعتبارات را از طریق مدیران کل پیگیری نمایند و اگر غیر از این صورت گیرد در حق شهرستان جفا خواهد شد.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

«زلزله سیاسی در معتبرترین دانشگاههای جهان»

«زلزله سیاسی در معتبرترین دانشگاههای جهان» نگاهی به اعتراضات دانشجویی دانشگاههای ایالات متحده آمریکا در …