چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار لاهیجان : بهداشت و سلامت محوری مهم در توسعه جامعه است / لاهیجان از زیر ساخت های خوبی در حوزه بهداشت و درمان برخوردار است

همای گیلان: کاظم کسرایی  در آستانه هفته سلامت، اظهار کرد: مهمترین و اساسی ترین وظیفه دولت حوزه بهداشت و سلامت است زیرا بهداشت و سلامت محوری مهم در توسعه و پویایی جامعه است زیرا توسعه نیاز به انسان با جسم و فکر سالم دارد .

کاظم-کسرایی-250x172

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد: دولت تدبیر و امید تحولی بزرگ و تاریخی در حوزه بهداشت و درمان کشور در طول تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی ایران با طرح سلامت شکل داد دولت با این طرح روند درمان بیماران و برخورداری انها از بیمه را تسریع کرد.

فرماندار لاهیجان با تاکید براینکه لاهیجان شهرستانی در شرق استان گیلان از زیر ساخت های خوبی در حوزه بهداشت و درمان برخوردار است، اضافه کرد: باحضور معاون وزیر راه و شهرسازی از روند ساخت بیمارستان ۲۰۴ تختخوابی لاهیجان بازدید بعمل امده است.

وی در تشریح سایر ابعاد زیر ساخت بهداشتی و درمانی در این شهرستان ابراز داشت: بیمارستان سید الشهدا (ع) و ۲۲ آبان در لاهیجان دولتی و بیمارستان شفا با همت بخش خصوصی ساخته شده است در راستای تقویت این نوع زیر ساخت ها بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی به نام میلاد که ۸۰ تختخواب ان تکمیل است را در حال ساخت داریم .

کسرایی با بیان اینکه در بحث اورژانس در بیمارستان ۲۲ابان کمبود هایی داریم ، اظهار داشت: از مسولان حوزه بهداشت و درمان استان تقاضا داریم که در این راستا ما رایاری و همراهی و کمک کنند.//کاسپین

About سردبیر

Check Also

مدیرعامل شرکت گاز گیلان: آموزش و فرهنگسازی در مدارس، آینده‌ای روشن را برای ما رقم خواهد زد

مدیرعامل شرکت گاز گیلان: آموزش و فرهنگسازی در مدارس، آینده‌ای روشن را برای ما رقم …