چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار لاهیجان: تاکنون ۴۸% از تسهیلات مشاغل خانگی و خرد جذب شده است/پدیده زشت برخورد بد با ارباب رجوع قابل تحمل نیست.

همای گیلان؛ به گزارش روابط عمومی فرمانداری لاهیجان، فرماندار شهرستان گفت: پدیده زشت برخورد بد و خارج از شئونات اداری با ارباب رجوع در سیستم دولتی بعنوان یک آسیب اجتماعی محسوب میشود و قابل تحمل نیست.

?سید محمد احمدی روز سه شنبه در کارگروه اشتغال این شهرستان افزود: باید به این نکته توجه وافر داشت که برخورد بد با ارباب رجوع در ادارات میتواند به پیکره اجتماع آسیب وارد می کند.

?وی با اشاره به توصیه و تاکیدات امام راحل، مقام معظم رهبری و ریاست محترم جمهوری به تکریم ارباب رجوع خاطرنشان کرد: کارشناسان برخی از ادارات با ارباب رجوع و مراجعه کنندگان برخورد و رفتار مناسبی ندارند که به مدیران مربوطه تذکر لازم داده شده است و از تمام ظرفیت ها و اختیارات قانونی استفاده خواهد شد البته این رفتار در ادارات شهرستان بصورت محدود مشاهده می‌شود که باید تلاش شود این میزان کم هم از بین برود.

?احمدی گفت: در مواجهه با ارباب رجوع حتی اگر حق هم با مسوولان و کارمندان ادارات باشد باید بتوانند آستانه تحمل خود را بالا ببرند و بدانند در نظام جمهوری اسلامی رسیدگی به کار مردم یک وظیفه و تکلیف دینی و قانونی است.

?وی افزود: تمام تلاش حاکمیت از رهبری تا سران سه قوه بر این است برای حل اقتصاد و اشتغال جامعه که مهمترین موضوع و مشکل کشور است باید وقت زیادی از سوی مسئولان گذاشته شود تا این مشکلات حل شود که این مسئاله نیز بصورت واضح در استان دیده میشود و تاکید استاندار محترم به دستگاهای اجرایی در جلسات عملیاتی مبنی بر موضوعات اشتغال و رونق در اقتصاد گیلان، برخورد منطقی و حرفه‌ایی میباشد.

?احمدی در ادامه عنوان کرد: شهرستان لاهیجان تاکنون ۴۸% از تسهیلات مشاغل خانگی و خرد را جذب کرده است.

?وی به فرایند بودجه سال ۹۷ ارایه شده توسط رئیس جمهوری به مجلس اشاره کرد و یادآورشد: این بودجه بر اساس اشتغال فراگیر ، رفع فقر و ایجاد عدالت تنظیم شده است.

?درجلسه کارگروه اشتغال شهرستان لاهیجان که عصر روز سه شنبه با حضور مسوولان بانک ها و مسوولان و مدیران بخش اقتصادی این شهرستان برگزار شد مشکلات متقاضیان و دریافت کنندگان تسهیلات بانکی مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

?در این جلسه همچنین مشکلات وثیقه های بانکی ، جذب اعتبارات و معرفی جایگزین برای متقاضیانی که به هر دلیل نتوانند نسبت برای دریافت تسهیلات اشتغال خانگی و سایر اعتبارات بانکی مدارک لازم را ارایه نماید بررسی و تصمیماتی گرفته شد.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

الکترونیکی شدن آزمون‌ها در سطح وسیع به شرط اختصاص بودجه

الکترونیکی شدن آزمون‌ها در سطح وسیع به شرط اختصاص بودجه   رئیس سازمان سنجش کشور: …