چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار لاهیجان خبر داد: اختصاص بیش از چهارصد و هفتاد میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی

همای گیلان:  با درایت و تدبیر استاندار محترم بیش از چهارصد و هفتاد میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی که به هر دلیلی از ارائه فعالیت بازمانده بودند اختصاص یافت.

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری لاهیجان؛ این مطالب توسط مهندس احمدی فرماندار شهرستان لاهیجان در مراسم معارفه رئیس جدید اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان با حضور معاون مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان مطرح گردید.

 مهندس احمدی با توجه به ضایعه درگذشت مرحوم اسماعیل قاسمی عنوان کرد: جامعه صنعت، معدن و تجارت یکی از نیروهای باهوش و پرتلاش را از دست داد، ایشان در طول خدمت خود از جمله مدیران بی حاشیه شهرستان بود.

فرماندار لاهیجان اذعان داشت: ما باید دارای برنامه باشیم و در مسیر اهداف دولت تدبیر و امید گام برداریم.

مهندس احمدی با تشکر از زحمات و تلاش های مرحوم اسماعیل قاسمی از رئیس جدید خواست با برنامه در مسیر پیشبرد اهداف سازمان مربوطه که منجر به خدمات رسانی بهتر می شود حرکت کند.

ایشان با اشاره به ضرورت ارتباط مستمر با فرمانداری گفت: یکی از موارد مهم در کار پیگیری است که باید به جد مدنظر قرار گیرد.

وی اظهار داشت: اگر مردم بدانند ما در مسیر حل مشکلات شان گام‌های درستی برمی‌داریم به طور قطع همراهی خواهند کرد.

فرماندار لاهیجان همچنین از ریاست جدید خواست به دور از حاشیه و با سعه صدر کار کند که در غیر این صورت نمی تواند به اهداف سازمان دست یابد.
در انتها در حضور معاون مدیرکل صنعت، معدن و تجارت و برخی مسئولین حکم آقای حسین نیا به عنوان رئیس جدید توسط فرماندار ابلاغ شد.

About سردبیر

Check Also

حضور منطقه آزاد انزلی در ایران اکسپو

حضور منطقه آزاد انزلی در ایران اکسپو   ششمین دوره نمایشگاه توانمندی‌های صادرتی ایران (ایران …