چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار لاهیجان خبر داد: افزایش ۳۰ درصدی مسافرین نوروزی لاهیجان

همای گیلان: مهندس کسرایی از افزایش حدود ۳۰ درصدی مسافرین نوروزی لاهیجان نسبت به سال گذشته خبر داد و افزود: مجموعا بالغ بر ۵ هزار نفر شب ظرفیت اقامتی برای مسافرین نوروزی ایجاد شده است.

57786t.jpg

مهندس کاظم کسرایی، فرماندار شهرستان لاهیجان  با اشاره به استقبال گسترده مسافرین نوروزی از حضور در این شهرستان زیبا، اظهار کرد: با توجه به شرایط جوی مناسب، بسیاری از مسافرین شهرستان لاهیجان را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب کردند و این امر باعث ایجاد ترافیک سنگین در داخل شهر و کندی تردد خودروها از ابتدای تعطیلات تاکنون شده است.

وی از افزایش حدود ۳۰ درصدی مسافرین نوروزی لاهیجان نسبت به سال گذشته خبر داد و افزود: مجموعا بالغ بر ۵ هزار نفر شب ظرفیت اقامتی اعم از هتل، مهمان‌سرا، مسافرکاشانه، مدرسه و… برای مسافرین نوروزی ایجاد شده است و همچنان ظرفیت پذیرش وجود دارد.

فرماندار لاهیجان با بیان اینکه خوشبختانه تمهیدات لازم جهت برقراری امنیت و آرامش مسافرین نوروزی فراهم شده است، خاطرنشان کرد: ترافیک شهری و تردد خودروها در کلیه محورهای ورودی به شهرستان لاهیجان توسط پلیس راه کنترل می‌شود.

مهندس کسرایی از برگزاری نمایشگاه صنایع دستی و سوغات استان‌ها در شهر لاهیجان خبر داد و خاطرنشان کرد: جشنواره نوروزی با همکاری صداوسیمای مرکز استان از ساعت ۱۶ الی ۲۰ اول لغایت ۱۳ فروردین ۹۵ در محوطه استخر لاهیجان برگزار می‌شود. این جشنواره ساعات خوب و خوشی را برای مسافرینی که میهمان گیلان هستند، ایجاد می‌کند.//ایسنا

About سردبیر

Check Also

فرماندار لنگرود خبر داد: “برنامه‌های توسعه‌ای و حل مشکلات بخش اطاقور در دستور کار قرار دارد” “بررسی ظرفیت‌های توسعه، پروژه‌های عمرانی و چالش‌های آب و بهداشت در نشست میز خدمت با مردم اطاقور

فرماندار لنگرود خبر داد: “برنامه‌های توسعه‌ای و حل مشکلات بخش اطاقور در دستور کار قرار …