چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار لاهیجان در جلسه شورای ترافیک: ایجاد دور برگردان در محور لاهیجان به لنگرود برای تسریع در رساندن بیماران به بیمارستان تازه تاسیس میلاد

همای گیلان به گزارش از روابط عمومی فرمانداری لاهیجان، فرماندار شهرستان روز دوشنبه در جلسه شورای ترافیک گفت: براساس دستور استاندار محترم ایجاد دور برگردان در محور لاهیجان به لنگرود برای تسریع در رساندن بیماران به بیمارستان تازه تاسیس میلاد و تسهیل در ترافیک میدان شیخ زاده بزودی ایجاد می شود.

?جانبازی اظهارداشت: با پیگیری های امام جمعه محترم لاهیجان و با بازدید میدانی استاندار گیلان از محور لاهیجان به لنگرود دستور ایجاد دور برگردن در رو به روی بیمارستان میلاد از سوی ایشنان صادر شده است که بزودی در محدوده بیمارستان میلاد این دوربرگردان آغاز می شود.

?وی خاطرنشان کرد: به دلیل حجم بالای ترافیک در این محور که با ترافیکی مرکز و غرب استان و چند استان همجوار را به شرق گیلان و استان مازندران منتقل می کند حجم بالای ترافیک بویژه در ایام تعطیلات نوروز موجب می شود که در انتقال بیماران به بیمارستان سرعت بیشتری داده شود و بخشی از گره ترافیکی میدان شیخ زاهد حل شود.

?گره های شناخته شده شهرستان در بعد ترافیکی باید شناخته شود
جانبازی در جلسه شورا ی ترافیک این شهرستان طی سخنانی ضمن تبریک سال نو از همه اعضای شورای ترافیک شهرستان بخصوص نیروی انتظامی و پلیس راه و راهور که با اعمال مدیریت مناسب بوجب شدند که گردشگران و مسافران سفر راحتی به شهرستان لاهیجان داشته باشند و تصادفات برون و درونی و مشکلات ترافیکی لاهیجان در ایام نوروزی کاهش یابد که نتیجه آن افزایش۵۱درصدی اقامت و حضور مسافران در ایام تعطیلات نوروزی در این شهرستان بود.

?وی یادآورشد: آمار مقایسه ای تصادفات تعطیلات نورزوی امسال نسبت به سال گذشته نشان می دهد که در تعطیلات نوروزی امسال مدیریت ترافیکی مناسبی در شهرستان اعمال شد که حاصل آن کاهش ۱۶درصدی تصادفات جرحی و کاهش ۲۷درصدی مجروحان در حوزه شهری و کاهش ۲۵درصدی تصادفات برون شهری بوده است.

?وی خاطرنشان کرد: برای حل بسیاری از مشکلات و گره های ترافیکی در سطح شهر و جاده های برون شهری بجای اجرای طرح های هزینه بر و طولانی مدت می توان بانصب علایم راهنمایی و رانندگی ، راح حل های جدید ، ایجاد دور برگردان ها و اصلاح مهندسی میادین و معابر با صرف هزینه های کمتر به حل مشکلات ترافیکی کمک کرد.

?وی به مدیریت درست ترافیکی در شهرستان تاکید کرد و گفت: با اعمال مدیریت ترافیکی برنامه ریزی شده توسط شورای ترافیک شهرستان می توان در بحران ها مانند آتش سوزی ها و برف موجب تسهیل خدمات رسانی نیروهای امدادی شد.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال از بسته های سرمایه گذاری معاون توسعه اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه آزاد انزلی از دستاوردهای ایران اکسپو ۱۴۰۳ خبر داد: ۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال هیأت های خارجی از بسته های سرمایه گذاری

۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال از بسته های سرمایه گذاری معاون توسعه اقتصادی …