چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار لاهیجان در جمع کاروان خبری اطلاع رسانی دهه فجر : در ایام ا… فجر ۵۲ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیاردو ۸۱۰  میلیون ریال  افتتاح و به بهره برداری می رسد 

اختصاصی همای گیلان:کاروان فجر خبری کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر گیلان   با فرماندار لاهیجان   نشست برگزار کرد.

DSCN1888

در ابتدا مصفادبیر کمیته اطلاع رسانی دهه فجر گفت : این کمیته با سه شیوه  فعالیت می کند که نشست خبر نگاران با فرمانداران و اطلاع از  میزان پیشرفت پرو ژه ها و بیان عملکرد دستگاهها توسط فرمانداران  ،  نشست کاروان خبری با مدیران کل و روسای سازمانها و در نهایت بازدید از پروژه های صنعتی  و عمرانی از آن جمله است .

 

فرماندار لاهیجان در این نشست  اظهار داشت : هر افتخاری که امروز نصیب ما شده است مرهون رشادتهای جوانان ماست که نقطه سر آغاز آن همین دهه فجر بوده است .

کاظم کسرایی افزود : دهه فجر بهانه ای است که ما بدانیم که بوده ایم که هستیم و که می خواهیم بشویم .

وی یاد آور شد :  این انقلاب اختصاص به قشر خاصی ندارد  و ما باید از این ارزشهای انقلاب مخصوصا ” سه شعار   استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی  پاسداری کنیم .

فرماندار لاهیجان ادامه داد :  افتتاح این پروؤه ها در دهه فجر  به این معنا نیست که  در مواقع دیگر سال  کار نمی شود بلکه  این ایا م ماحصل و نتیجه زحمات مسئولین   نشان داده می شود

کسرایی تصریح کرد : در این راستا هفده کار گروه تشکیل شده است . همچنین در ایام ا… فجر ۵۲ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیاردو ۸۱۰  میلیون ریال  افتتاح و به بهره برداری می رسد
آنگاه رئیس صنعت ، معدن و تجارت استان گیلان گفت : یکی از دستگاههایی که می تواند عملکردش موردد توجه  رسانه هاقرار گیرد همین  سازمان ماست  که برخی از آنها در این ایام به نمایش گذاشته می شود . دکترمنتظری  افزود : امسال در ایام ا… فجر ۲۶ طرح وابسته به این سازمان به بهره برداری می رسد  که برای آنها ۳۶۰۰ میلیارد هزینه شده است که توانسته برای ۱۰۰۰ نفر اشتغالزایی ایجاد نماید . وی اذعان  داشت : باااینکه  درکشور ما مشکلات زیادی در راه تولید وجود دارد اما در استان ما سرمایه گذاری خوبی در  بخش خصوصی انجام شده است و ۱۱۰۰ طرح نیمه تمام در استان داریم که اتمام این پروژه ها  در اولویت کاری  ماست .

رئیس صنعت ، معدن و تجارت استان گیلان  یاد آور شد :  برگزاری جشنواره تولید و تجارت از ۱۶ تا ۲۰ بهمن ماه و همچنین برگزاری نمایشگاه توانمندی بانوان کار آفرین از جمله  کارهایی است که توسط این سازمان در ایام ا.. . فجر انجام می پذیرد .

دکتر منتظری  تآ کید کرد : با تشکیل کار گروه تولید در شهرستانها تا کنون توانسته ایم ۳۰ در صد مشکلات واحد های تولیدی را حل نمائیم ولی  ۷۰ در صد  مشکلات ملی در حوزه بانک هاست که همچنان باقی است .

DSCN1873 DSCN1876 - Copy DSCN1923 DSCN1925 DSCN1911 DSCN1918 DSCN1908 DSCN1905 DSCN1896 DSCN1898 DSCN1891 DSCN1894  DSCN1889 DSCN1878 DSCN1884 DSCN1876 DSCN1874

About سردبیر ارشد

Check Also

شهردار عاطفی اعلام کرد :  اجرای گذر فرهنگ و هنر و گذر خوراک بندر کیاشهر، دو پروژه ممیزی فرهنگی است در آینده نزدیک است

شهردار عاطفی اعلام کرد :  اجرای گذر فرهنگ و هنر و گذر خوراک بندر کیاشهر، …