چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار لاهیجان: در حوزه بومگردی کیفیت طرح ها برای ما بسیار حائز اهمیت میباشد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری لاهیجان، صبح روز (دوشنبه_۹۷/۰۲/۳۱) جلسه بومگردی شهرستان به ریاست سرپرست فرمانداری لاهیجان با حضور مدیرکل دفتر روستایی استانداری گیلان برگزار گردید.

همای گیلان، مهندس جانبازی در ابتدای این جلسه گفت؛ با هماهنگی های صورت گرفته و دستور موکد استاندار محترم در خصوص حضور و اقامت گردشگران در استان، امورات گردشگری به طور ویژه پیگیری شد.

?وی در ادامه افزود؛ در راستای سیاست‌های جناب آقای دکتر سالاری در حوزه گردشگری، اولویت دیگرشان اشتغال میباشد که با پیگیری مجدانه تسهیلات بسیار خوبی از کشور در یافت نمودند و در قالب این تسهیلات فرصت های شغلی زیادی در استان و بویژه شهرستان بوجود می‌آید.

?وی افزود؛ جلسات کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری هر یک روز در میان در فرمانداری برگزار می‌گردد و تاکنون ۲۱۱ طرح به مبلغ حدود ۵۲ میلیارد تومان به دبیرخانه استان ارسال گردید و در صورت تصویب برای ۱۱۸۸ نفر در شهرستان فرصت شغلی بوجود می‌آید.

?جانبازی گفت؛ در حوزه بومگردی ۳۸۳ واحد احداثی و ۴۲ واحد مرمتی متقاضی داشتیم که در شهرستان ۶۸ واحد احداثی و ۷ واحد مرمتی مصوب و مابقی به کارگروه استانی ارسال گردید البته لازم به ذکر است که کیفیت طرح ها برای ما بسیار حائز اهمیت میباشد.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

آئین سوگواری شهادت آیت ا… رئیسی برگزار شد

آئین سوگواری شهادت آیت ا… رئیسی برگزار شد آئین گرامیداشت و سوگواری شهادت آیت ا…رئیسی …