چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار لاهیجان در دیدار با اعضای نظام پزشکی شهرستان مطرح کرد: به عنوان نماینده دولت از تمامی کادر درمان که از جان خود مایه گذاشتند سپاسگزارم / شهروندان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در کنار مبارزان خط مقدم کرونا باشند

همای گیلان:یونس محمودی، فرماندار لاهیجان در دیدار با اعضای هیئت مدیره نظام پزشکی این شهرستان، سازمان نظام پزشکی یکی از مهم ترین و حساس ترین سازمان های حوزه پزشکی دانست و گفت: نظام پزشکی با دقت نظر، صحت و سرعت در عمل به مباحث تخصصی، می تواند به حوزه سلامت کشور کمک وافری کند.

فرماندار لاهیجان با بیان اینکه پزشکان امین مردم هستند، گفت: به عنوان نماینده دولت از تمامی کادر درمانی، بهداشتی، پرستاران، عوامل بیمارستانی و همه زحمتکشان این حوزه که طی ماه های اخیر و و از زمان شیوع ویروس منحوس کرونا، از جان خود مایه گذاشتند سپاسگزاریم.

محمودی به نقش مردم در توسعه اشاره کرد و گفت: دولت و مجموعه ای موفق است که در بحث آموزش، پژوهش و تحقیق، گام های استوارتری بردارد.

وی آموزش را محور توسعه و انسان را زیر ساخت توسعه عنوان کرد و افزود: با آموزش صحیح مردم می توانیم در عدم افزایش ابتلا به بیماری کرونا، بیشترین نقش را داشته باشیم.

نماینده عالی دولت بر ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی تاکید کرد و گفت : کادر درمانی در طول این ایام خسته شده‌اند شهروندان این خستگی طاقت‌فرسا را درک کرده و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در کنار مبارزان خط مقدم کرونا باشند.

با کانال همای خبر همراه باشید.http://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

 شهردار لاهیجان از اعضای شورای شهر قدردانی کرد

شهردار لاهیجان از اعضای شورای شهر قدردانی کرد در روز شوراها، شهردار و جمعی از …