چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار لاهیجان در شورای ترافیک شهرستان: لزوم آمادگی اعضای شورای ترافیک برای موج سفر های نوروزی

همای خبر به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی فرمانداری لاهیجان: جلسه شورای ترافیک شهرستان به ریاست فرماندار و با حضور اعضاء شورا به منظور بررسی مصوبات جلسات قبل و بررسی مسائل و مشکلات حوزه ترافیکی شهرستان در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

فرماندار لاهیجان در این جلسه اظها داشت: با توجه به در پیش بودن عید نوروز و سفرهای نوروزی، تمهیدات لازم برای رفع مشکلات احتمالی در این ایام اندیشیده شود تا مردم با مشکلی مواجه نشوند.

براتی فرماندار لاهیجان عنوان کرد: برگزاری مستمر جلسات شورای ترافیک شهرستان نقش بسزایی در برطرف کردن مشکلات ترافیکی و بهبود عبور و مرور شهری دارد.

وی گفت دستگاههای متولی بویژه شهرداری ها واداره راهداری و حمل ونقل جاده ای می بایست باهمکاری وهماهنگی سایر دستگاهها اهتمام جدی در راستای حل مسائل ومشکلات ترافیکی شهرستان داشته باشند.

هم چنین رییس شورای ترافیک شهرستان، رفع نقاط آسیب دیده جاده ها و معابر شهری را مورد تاکید قرار داد وی دراین خصوص بیان کرد: تمام نقاطی که مطابق مصوبات شورای ترافیک بایستی اقداماتی ازقبیل نصب علایم ترافیکی و ایجاد سرعت کاه انجام گیرد دستگاه ای مربوط مکلف به انجام آن طبق برنامه زمان بندی شورای ترافیک می باشندو هر گونه قصور و اهمال در انجام مصوبات شورای ترافیک قابل پذیرش نیست.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

۵۰ گونه جانوری ایران در خطر انقراض

۵۰ گونه جانوری ایران در خطر انقراض کارشناس دفتر مدیریت حیات وحش سازمان حفاظت محیط …