چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار لاهیجان در کمیته برنامه ریزی شهرستان بیان کرد: در شأن لاهیجان با این سبقه فرهنگی بالا نیست که ساخت مجتمع فرهنگی آن نزدیک به دو دهه به طول بیانجامد/ تکمیل پروژه های نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی بالای ۷۵ درصد در اولویت کمیته برنامه ریزی قرار دارد

همای خبر به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی فرمانداری لاهیجان، یونس محمودی در نشست بررسی وضعیت پروژه های عمرانی شهرستان لاهیحان اظهار داشت: پروژه های نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی بیش از ۷۵ درصد در اولویت کمیته برنامه ریزی قرار دارد.

وی با تقدیر و تشکر از پیگیری های نماینده شهرستان های لاهیجان و سیاهکل، اظهار داشت: نماینده محترم در جذب اعتبارات ملی پروژه ها کمک حال شهرستان بودند.

فرماندار لاهیجان به اهمیت پروژه مدیریت پسماند و زباله در منطقه تموشل اشاره کرد و گفت: این پروژه باید هرچه سریعتر پیشرفت کند زیرا مدیریت پسماند یکی از بحران های ما بوده و است.

محمودی با انتقاد از وضعیت پیشرفت پروژه مجتمع فرهنگی و هنری لاهیجان، گفت: در شان و منزلت این شهرستان با سابقه ی فرهنگی، تاریخی، هنری، اجتماعی و … نیست که ساخت مجتمع فرهنگی آن نزدیک به دو دهه به طول بیانجامد.

وی پروژه های تقاطع غیر همسطح میدان گیل، لایروبی لاهیجان رودخانه و آب شرب را دارای اهمیت برشمرد و افزود: پیگیری موثر و مفید مدیران استانی می تواند گره گشا باشد. نماینده عالی دولت در لاهیجان افزود: جذب اعتبارات آشکار و پنهان ملی برای رفع موانع تکمیل و راه اندازی پروژه های نیمه تمام ضروری است.

فرخی، نماینده شهرستان های لاهیجان و سیاهکل نیز در این نشست، استفاده درست و بهینه از اعتبارات را خواستار شد و گفت: تصمیم درست می تواند به ما برای به سر انجام رساندن کارها کمک نماید. وی افزود: اعتبارات عمرانی با توجه به مشکلات اقتصادی و تحریم ها و بودجه کشوری با کمبود هایی روبرو شده است که باید با مدیریت درست از اعتبارات موجود بهره برد. نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس خاطر نشان کرد: پیگیری پروژه های عمرانی در سطح استان و کشور در حال انجام است و امیدواریم بتوانیم با همت همه مسئولان گام های مثبتی در جهت توسعه و پیشرفت منطقه برداریم.

با کانال همای خبر همراه باشیدohttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

اهم محورهای خطبه دوم حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا ابراهیمی نوری امام جمعه محترم شهرستان رودسر در نماز جمعه امروز ١٣ مهر

اهم محورهای خطبه دوم حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا ابراهیمی نوری امام جمعه محترم شهرستان …