چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار لاهیجان: عملکرد دولت باید به درستی اطلاع رسانی شود/ افتتاح ۱۵۵ پروژه در هفته دولت / ایجاد ۷۲۲ فرصت شغلی در لاهیجان

اختصاصی همای گیلان:  نشست فرماندار شهرستان لاهیجان با مسئولین روابط عمومی ادارات ،سازمان ها، دانشگاه ها ، بانک های و اصحاب رسانه شهرستان برگزار شد.

فرماندار لاهیجان در این نشست با بیان اینکه روابط عمومی قلب و روح یک اداره یا سازمان است افزود: مسئول روابط عمومی می بایست نگاه علمی ، فنی و آینده نگر به موضوعات داشته باشد و آسیب هایی که ممکن است سازمان و ادارات را تهدید کند را پیش بینی کند.
احمدی ضمن بیان اینکه متاسفانه خلاء روابط عمومی در سطح شهرستان حس می شود خاطر نشان کرد: باید این موضوع را بدانیم آن تصویری که از روابط عمومی در ذهن ماست منسوخ گردیده و امروز روش های نوین و نگاه جدید در روابط عمومی حاکم است و صرفا به نصب بنر و چاپ کارت پستال برای ایام خاص ، محدود نمی شود که در همین راستا از روابط عمومی های شهرستان نیز انتظار می رود تا این نگاه نوین را در عمل به کار گیرند .
وی در ادامه ابراز امیدواری کرد که در هفته دولت، عملکرد های دولت که به نوعی عملکرد نظام محسوب می شود را به درستی به اطلاع مردم برسانیم.
فرماندار لاهیجان گفت: عده ایی مدیران و مسئولین در شهرستان از بیان عملکرد های دولت و صحبت با رسانه ها کوتاهی کرده و دوری میکنند که امیدوارم با آغاز هفته دولت شاهد ارائه گزارش و عملکردها از مسئولین و مدیران باشیم.
احمدی همچنین با تاکید بر تکریم ارباب رجوع و ایفای نقش کلیدی روابط عمومی در این خصوص بیان داشت: نظام ما ، نظام مردم سالاری است و در نظامی که مردم حق رای دارند مستحق خدمت هستند و ما باید به طور کامل در خدمت آنها باشیم.
نماینده عالی دولت در شهرستان خاطر نشان کرد: تلاش برای برگزاری نشست های تخصصی و برنامه های آموزشی در حوزه روابط عمومی را دنبال خواهیم کرد و پس از برگزاری این دوره ها انتظار میرود که مسئولین روابط عمومی ادارات نگاه و عملکرد خود را تغییر دهند.
احمدی در انتها در خصوص پروژه هایی که در هفته دولت در شهرستان افتتاح خواهد شد افزود: ۱۵۵ پروژه در هفته دولت با اعتبار بالغ ۴۸ میلیارد تومان و ایجاد ۷۲۲ فرصت شغلی در شهرستان لاهیجان افتتاح خواهد شد.

photo_2016-08-21_18-38-37 photo_2016-08-21_18-38-57

 

14380610577

About سردبیر

Check Also

مدیرعامل شرکت گاز گیلان: آموزش و فرهنگسازی در مدارس، آینده‌ای روشن را برای ما رقم خواهد زد

مدیرعامل شرکت گاز گیلان: آموزش و فرهنگسازی در مدارس، آینده‌ای روشن را برای ما رقم …